Історія успіху випускника НУБіП – Пирву Михайла Васильовича.

10 лютого 2022, 12:01
 
 -        Михайло Васильович, розкажіть, будь ласка, чим саме Ви надихались, обираючи НУБіП серед усього різноманіття ВУЗів ?
 
Мені з самого дитинства прищеплювали знання і любов до землі та сільського господарства. Вона має особливу атмосферу – це те місце, де я набираюся енергії і надихаюся. Вже з раннього юнацтва я допомагав батькові та просто спостерігав за процесом. Пізніше став розуміти, що аграрна галузь це саме та сфера, де б я хотів і міг реалізувати свій потенціал. Адже, виступаючи безпосереднім споживачем продукції та послуг торгуючих організацій в аграрній сфері я вже тоді розумів їх недоліки і що б змінив саме я з позиції більш повного задоволення потреб самих аграріїв. З вибором ВНЗ не виникло складнощів. Першим став Ізмаїльський технікум механізації та електрифікації сільського господарства (ІТМЕСГ), а наступним - Національний Університет Біоресурсів та Природокористування України (НУБІП).
 
-         Як розпочинався Ваш шлях до власного бізнесу? Якими були Ваші перші кроки?
Компанію заснував у 2017 року. До того отримував досвід інженера у фермерському господарстві Київської області, далі - бренд-менеджером, у компаніях АМАКО та ЮТО-Україна. Починав бізнес разом із компаньйоном практично на голому ентузіазмі. Ми не ставили величезних завдань, просто хотілося спробувати, подивитися, як розвиватиметься справа. Розмір початкових інвестицій був невеликим, але вони окупалися. Спочатку закуповували запчастини, потім набрали невелику робочу бригаду та стали надавати послуги з ремонту тракторів, двигунів, коробок передач і т. д.
З розвитком бізнесу закуповували різну техніку. Зараз є 7 одиниць сервісних автомобілів, евакуатор, маніпулятор і навіть підмінний трактор, що властиво не кожному дилеру в нашій практиці.
 
-Коли Ви помітили перші суттєві результати? Чи складно було на перших етапах розвитку?
Коли почали імпортувати з Китаю не лише запчастини, а й трактори YTO, одразу додалося відповідальності, з'явилося більше складнощів у роботі як з персоналом так і з інвесторами. Питання пошуку хороших працівників, здатних працювати на результат та надійних партнерів - досить складне, справді грамотних та цінних близько 10%, з рештою доводиться прощатися.
 
-Як Ви шукали клієнтів? Які методи продаж використовуєте?
Коли починали, я особисто їздив у кожен куточок нашої країни, до приватних фермерів із пропозицією про купівлю трактора і розповідав, чому саме наша компанія стане для них надійним партнером. На даний момент розміщуємось лише на спеціалізованих сайтах, беремо участь у виставках та Днях Поля. За час роботи змогли заробити собі гідну репутацію і зараз у нас достатньо постійних покупців, які приводять до нас ще й своїх сусідів та друзів.
Ми і сьогодні намагаємося працювати за принципом: «Хочеш досягти успіху, отже, треба більше вкладати ресурсів, сил і відповідальності». Наприклад, у нас у пік сезону одночасно за необхідності на сервіс може виїхати 4 бригади. Саме це ми і називаємо винятковою клієнтоорієнтованістю.
 
-Як відомо, конкуренція в агросфері сьогодні чимала. Як Вам вдається утримувати власні позиції на ринку? Що можете порекомендувати випускникам НУБіП, які мають намір розпочинати власну справу, але бояться конкуренції?
Я розумію рівень конкуренції, але не помічаю її, оскільки ринок попиту у нашому сегменті також великий. Тут все залежить не тільки від наявності інвестицій або кількості вкладеного недорогого ресурсу, а більшою мірою від репутації, ділових контактів та бездоганного розуміння своєї справи, іншими словами - якості обслуговування. Звичайно, якщо бізнес тільки розвивається, потрібен час, щоб заявити про себе, знайти свою нішу, клієнтський та ціновий сегмент, що ми й зробили. По секрету: ми не використовуємо слово «конкуренти», а замінюємо на поняття «чесні бізнесмени» або «шахраї на чужому імені», які не мають перспектив розвитку.
 
-Чи бувають випадки, коли трапляються особливо вимоглива клієнти? Яким чином Ви в цих випадках будуєте співпрацю?
Бувають і такі випадки, коли трапляється особливо вимогливий клієнт. Хоча кожен клієнт по-своєму вимогливий, тому намагаємося обговорювати умови на самому початку співпраці, щоб потім не виникало непорозуміння. Особливо приємно, коли наші перші клієнти ростуть разом з нами і стають постійними, купуючи другий, третій і навіть четвертий та п'ятий трактори. Адже якщо клієнта все влаштовує, тільки тоді він звертатиметься на регулярній основі. Такі клієнти особливо мотивують нас самовдосконалюватись і рости разом з ними. Тому саме для таких клієнтів у цьому сегменті ми постійно розширюємо нашу продуктову лінійку. Так, 2021 року ми стали офіційним імпортером одного з найкращих європейських виробників додаткового обладнання до тракторів у нашому цільовому сегменті – польської компанії «AGRO MASZ». А в 2022 році ми приготували сенсаційну новинку для клієнтів, які фінансово переросли бренд YTO, але не готові переплачувати лише за назву дорогого бренду.
 
 
 
-В аграрній сфері особлива сезонність бізнесу, розкажіть, як Ви організовуєте роботу щоб взимку зберегти рентабельність?
Враховуючи особливості роботи в агросфері - безпосередньо її виражену сезонність, ми дуже відповідально ставимося до організації бізнесу. Працюємо ми цілий рік. Скажу навіть, що взимку у нас роботи не менше. Звичайно, попит як на самі трактори так і на сервіс має свою сезонну циклічність, але коли він знижується ми займаємося не тільки підготовкою до сезону, пошуком нових партнерів і вирішенням викликів самовдосконалення, які щодня ставить перед нами сучасна модернізація. У цей час ми займаємося капітальними ремонтами двигунів, різноманітних комплектуючих та повною реставрацією тракторів, якими користуються в Україні з 2008 року.
А ще, поки всі відпочивають і готуються до сезону, плануючи першу покупку трактора або оновлення тракторного парку, ми шукаємо можливості і фінансових партнерів для того, щоб полегшити або розділити фінансовий тягар клієнтів під час прийняття ними такого рішення і здійснення покупки. Таким чином ми разом з нашим партнером зі світовим ім'ям приготували ще один подарунок для наших улюблених клієнтів у 2022 році. З лютого стартує програма безвідсоткового фінансування клієнтів, які купують трактори BASAK. Йдеться про придбання техніки в лізинг з авансом від 20% терміном до 3-х років. Програма передбачає як сезонний, так і класичний графік погашення. І що найважливіше – переплата становить лише 1% на рік виключно на страхування самої техніки без відсотків за користування.
Зараз у всіх нелегкі часи, купівельна спроможність знижена і у більшості фермерів просто не вистачає оборотних коштів, щоб оновлюватись технічно. Нам доводиться шукати нестандартні варіанти та працювати з відстрочками платежу.
 
-         Яким буде меседж власника і керівника бізнесу для випускників НУБіП, з огляду на Ваш особистий досвід стрімкого розвитку компанії «Агро Ассістенс Груп»?
Будь-коли можна знайти причини, що заважають людині шукати щось нове і невтомно вдосконалюватися, приймаючи виклики майбутнього – бігти на крок уперед. Як кажуть, хтось постійно думає, інші думають і роблять. Однак наша галузь – це сфера, в яку краще не лізти без відповідних знань та досвіду, можна сильно розчаруватись, зачарувавшись на перший погляд простотою та природністю процесу в аграрному напрямку. Без повного занурення в особливості бізнесу він видається як щось просте та надприбуткове. Теорія простіше, а на практиці стикаєшся з реальними новими завданнями щодня, навіть будучи дуже досвідченим фахівцем.
Особисто я не збираюся зупинятись на досягнутому, намагатимуся працювати так, щоб завжди бути на крок попереду, навіть для найвибагливіших наших клієнтів. А випускникам НУБіП бажаю не боятись і впевнено розпочинати займатися улюбленою справою, яка у них справді виходить і тоді їм не доведеться працювати лише заради доходу. Адже тільки з такими цілеспрямованими і самореалізованими вповні людьми, ми можемо сподіватись на побудову не тільки найпотужнішого аграрного ринку в світі, адже маємо весь відповідний потенціал для цього, а й увійти у спільноту найрозвиненіших країн світу.
          Керуйтеся завжди високими особистими принципами та невтомно підвищуйте свій професіоналізм!
 
Розмову провів доцент кафедри Павленко Максим 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook