Відкрита лекція старшого викладача кафедри менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського Кристини Драмарецької

22 квітня 2022 року
20 квітня 2022 року к.е.н., старший викладач кафедри менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського Кристина Павлівна Драмарецька провела відкрите лекційне заняття з дисципліни «Менеджмент та маркетинг» в онлайн режимі для студентів ОС «Бакалавр» ОПП «Облік і аудит» спеціальності 071 «Облік і оподаткування» на тему: «Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень».
 
 
 
 
Лектор продемонструвала цікавий презентаційний матеріал, що дозволило змістовно висвітлити тему та зацікавити студентів. Кристина Павлівна охарактеризувала поняття, основні завдання та принципи маркетингових досліджень. Викладач акцентувала увагу на структурі маркетингових досліджень. Під час лекції здобувачі вищої освіти ознайомилися з алгоритмом процесу маркетингових досліджень та з їх видами. Викладач представила, які є основні види маркетингової інформації та методи її збору.
 
 
 
Вдале застосовування різноманітних методів і прийомів сприяло встановленню контакту зі здобувачами вищої освіти та їх позитивним відгукам. Логічний, послідовний, доступний матеріал лекції, переконливий виклад резюмувались аргументованими висновками.
 
 
На відкритій лекції були присутні: заступник декана факультету аграрного менеджменту Карпенко Л. Ф., завідувач кафедри менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського Балановська Т. І., доценти кафедри менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського Гавриш О. М., Харченко Г. А., Троян А. В., а також доцент кафедри адміністративного менеджменту та зовнішньоекономічної діяльності Тюріна А. А.
Лекція була проведена на високому науковому і навчально-методичному рівні, про що засвідчили схвальні відгуки присутніх по закінченню заняття.
Аліна Троян,
доцент кафедри менеджменту ім.проф. Й.С. Завадського

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook