Вчена рада факультету інформаційних технологій: підведення підсумків за жовтень та продовження роботи в дистанційному форматі

31 жовтня 2022 року

    Планове засідання вченої ради факультету інформаційних технологій відбулося 20 жовтня 2022 року у дистанційному форматі на платформі Cisco Webex.

    Порядком денним передбачено розгляд нагальних питань діяльності факультету, зокрема про методичне забезпечення навчальних дисциплін у форматі відеоресурсів. Доповідав Мокрієв М.В., який наголосив на відповідальному ставленні викладачів до створення відео-контенту. Звернув увагу на необхідність забезпечення якісного, аутентичного авторського відеоматеріалу. Докладно зупинився на аналізі створених скрінкастів та озвучив ряд зауважень для подальшої якісної роботи. Декан факультету інформаційних технологій Глазунова О.Г. наголосила на необхідність створення не тільки контенту до лабораторних (практичних) робіт, а й до лекцій, тому що не всі студенти можуть бути присутніми на лекціях. Максим Володимирович, в свою чергу, ознайомив і показав якими засобами, а саме H5P Editor та Lumi Analytics потрібно користуватися для інтеграції до вже створеного відео інтерактивних елементів (опитування, тестування, закладки тощо) і закликав присутніх застосовувати відповідні засоби. Ухвалено рішення про обов’язкове створення, вдосконалення науково-педагогічними працівниками факультету як лекційного так і лабораторного відеоконтенту в межах навчального курсу та неодмінна перевірка створеного контенту завідувачами кафедр. Також було рекомендовано завідувачам обов’язкове проведення засідань кафедрb у присутності представників деканату з метою вирішення проблем по створенню скрінкастів для навчальних курсів.

    Програмно-технічне забезпечення лабораторних занять у розрізі дисциплін кафедр. Доповідачі - завідувачі кафедр. Завідувачі представили перелік програмного та технічного забезпечення лабораторних занять. Зазначено, що використовується ліцензійне програмне забезпечення, а саме додатки надані компанією Microsoft Office365, PowerBI, Visio, хмарні сервіси AStudio Cloud. Майже 90% програмного забезпечення складає Office365. Але виникає проблема у встановленні та активації деяких ліцензійних продуктів. Також потрібно на перспективу планувати застосування системи Microsoft Dynamics для деяких спеціальностей. Для програмування було представлено програмне забезпечення – Code Blocks, Visual Studio, які є безкоштовними. Є потреба у встановленні Rad Studio, ERWin. Для роботи з СУБД є необхідним встановлення MS Access, MS SQL Server+BI, Power BI, Mathcad, MathLab. Необхідно подовження ліцензії Microsoft.

Зображення, що містить текстАвтоматично згенерований опис

   Про переформатування електронного видання ІТ в природокористуванні (доповідала: Вороненко І.В., виступили: Глазунова О.Г., Лахно В.А., Кузьмінська О.Г.

    Передбачено проходження ряду етапів – перереєстрація, перегляд складу рецензентів, редакційної колегії, щодо назви, секцій для того, щоб відповідати всім вимогам. Є необхідність розгляду на найближчий науковій раді всіх окреслених питань та прийняття відповідних рішень вже на вченій раді університету. Окрім того необхідно зареєструвати видання і видати перші два випуски. Тому, перед науковцями факультету, а саме докторами, кандидатами наук постає завдання подавати статті до факультетського видання. Ухвалено рішення здійснити переформатування та підготовку перереєстрації нового видання.
    Про роботу наставників груп у 1 семестрі, координатор по роботі зі студентами факультету Костенко І.С. Інна Сергіївна звернула увагу присутніх на нормативні документи, які прийняті в університеті і регламентують роботу наставника академічної групи.

    На факультеті 70 академічних груп, тому на кожного методиста деканату припадає 15-20 груп, а це велика відповідальність. Тому і постає питання ролі куратора групи. Методистом відмічені наставники груп які активно співпрацюють зі студентами і ті, хто невідповідально відносяться до своїх обов’язків. Публікаційна активність наставників є незадовільною, так як лише 10 з 26 висвітлюють свою роботу на сторінці факультету. Незважаючи на це, студенти мають бажання працювати, тому є потреба активувати діяльність кураторів. Мотивацією для студентів є академічний рейтинг – накопичення балів за персональні досягнення. Ухвалено рішення про ознайомлення завідувачів кафедр з аналітикою роботи кураторів факультету для більш ефективної роботи і переглянути підхід до призначення кураторів груп спеціальності «Інженерія програмного забезпечення» у зв’язку з великими потоками даної спеціальності.

    У різному також було розглянуто рекомендації до друку методичних вказівок, навчального посібника, монографій.


Тетяна Осипова,
секретар вченої ради
факультету інформаційних технологій

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook