ІІ Міжнародна Зимова школа «СОЦІАЛЬНІ ВИМІРИ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТУДІЙ»

31 січня 2023 року

16-28 січня 2023 року відбулася Зимова школа, яка проводилася в рамках імплементації проєкту Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій»(SCAES) - 620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR та Центру Досконалості Жана Монне «Європейські Студії соціальних інновацій в освіті» (ESSIE) - 101085552 - ERASMUS-JMO-2022-COE. 

Викладачі кафедри економіки активно прийняли участь у даному заході та мали змогу долучитися до вивчення наступних курсів, що розкривають соціальні виміри європейських політик: Семінар «Європейська соціальна політика». Тьютор - Марина Дєліні. Включав питання, що стосуються основних соціальних процесів в Європі, зокрема ЄС. Протягом проведення семінару досліджувалися питання соціальної стратифікації суспільства в ЄС, міграційні процеси та основні чинники впливу на них, сучасні політики по управлінню міграційними процесами. 

 

Інтенсив «Європейська політика соціальної згуртованості». Тьютор - Марья Нестерова. Курс «Європейська політика соціальної згуртованості» включав питання, що стосуються  Європейської соціальної політики, Європейської політики згуртованості, Європейської молодіжної політики. 
Дистанційний курс «Європейська соціальна модель». Тьютор – Діана Спулбер.
Метою дистанційного курсу був розвиток системи компетенцій, пов’язаних з феноменом європейської соціальної моделі як інтегративною сферою соціальної інновації, в якій на перетині формуються соціальні принципи та цінності, установки та індикатори економічного прогресу, індивідуальне ставлення та переконання.
 
 
Дистанційний курс «Інклюзивна політика ЄС в освіті» Тьютор – Діана Спулбер. Метою курсу є ознайомлення із практикою інклюзивної освіти в країнах ЄС. Також було висвітлено особливості впровадження міжнародних норм інклюзії в окремих країнах ЄС.
Дистанційні курси «Європейська політика соціальних інновацій» та «Соціальні виміри європейських політик». Тьютор - Марья Нестерова. Метою даних курсів дистанційного навчання було вивчення ефективної практики інноваційної діяльності у провідних країнах світу та державної політики просування інновацій у країнах Європейського Союзу. У країнах Європейського Союзу, які мають вищу якість життя, відбувається поступовий відхід від тла прагматичних пріоритетів у проведенні інноваційної діяльності, а наперед висуваються соціальні інновації – тобто ті, що відповідають на соціальні запити та є важливо не тільки для власника коштів, а й для суспільства в цілому. Тому ці курси дали можливість узагальнити, систематизувати та поширити європейську практику соціальних інновацій та можливості її впровадження в Україні.
 
 
Дистанційний курс «Європейські практики соціокультурного проєктування». Тьютор Марья Нестерова. Метою даного курсу було поглибити знання найкращих європейських практик вирішення болючих суспільних проблем, що стоять перед ЄС та Україною: руйнування системи цінностей, поділ та агресія в суспільстві, поширення бідності, вибух вразливих груп, безробіття серед молоді тощо. 
 
 
Учасники заходу відзначили високий рівень організації та технічного забезпечення, і висловили побажання продовжити серію Міжнародної школи. 
 
Ольга Рубан, асистент кафедри економіки

 

 
Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook