День відкритих дверей на гуманітарно-педагогічному факультеті: зустрічі, які потенціюють майбутнє

7 квітня 2023 року
Важливим етапом у житті кожного абітурієнта є вибір професії та закладу вищої освіти. Це загальновідомо. Проте науково-педагогічний колектив НУБіП України з кожним роком все більше переконується ще в одній істині: вчасна, мотивуюча і цікаво організована допомога абітурієнтові у його професійному виборі є не менш важливим етапом для життя самого закладу вищої освіти. Можливо, це навіть екзамен університету на його спроможність бути цікавим, сучасним і затребуваним.
6 квітня 2023 р. відбувся День відкритих дверей для випускників шкіл, гімназій та ліцеїв України на гуманітарно-педагогічному факультеті в рамках традиційного загальноуніверситетського заходу, у межах якого вступники мали змогу отримати необхідну інформацію щодо навчання у Національному університеті біоресурсів і природокористування України.
Після презентації загальних здобутків НУБіП України ректором Станіславом Ніколаєнком з вітальним словом до абітурієнтів звернулась декан гуманітарно-педагогічного факультету Інна Савицька, яка розкрила нову освітню стратегію факультету, розповіла про всі спеціальності та освітні програми, умови та переваги навчання, матеріально-технічне забезпечення, можливості для організації дозвілля студентів, що допоможе розвивати світогляд і створювати найміцніші дружні зв’язки.
Цьогоріч участь у Дні відкритих дверей гуманітарно-педагогічного факультету взяло біля двох тисяч вступників. За ініціативою декана факультету, абітурієнтам була запропонована ігрова технологія ознайомлення з майбутньою alma mater – за ретельно продуманим і вивіреним за часом та об’ємом інформації сценарієм молодь у супроводі викладачів рухалась «станціями» квесту, кожна з яких являла собою одну з дев’яти випускових кафедр гуманітарно-педагогічного факультету.
Оновлений формат проведення Дня відкритих дверей на гуманітарно-педагогічному факультеті дозволив абітурієнтам у процесі ознайомлення зі станціями на кафедрах: «Журналіст» (журналістики та мовної комунікації), «Філософ» (філософії та міжнародної комунікації), «Фізрук» (фізичного виховання), «Соціальна» (соціальної роботи та реабілітації), «Linguist» (романо-германських мов і перекладу), «Психолог» (психології), «Педагог» (педагогіки), «Дипломат» (міжнародних відносин і суспільних наук), «Культура» (культурології), «Willkommen in Europa» (іноземної філології і перекладу) познайомитися з факультетом та його життям, дізнатися більше інформації про омріяну професію, умов та особливостей опанування відповідних освітніх програм, їх можливості і додаткові переваги, а також отримати відповіді на актуальні питання вступу, спланувати власну вступну кампанію.
Аби емоційно занурити всіх учасників дійства в цю «подорож», кафедри заздалегідь підготували відповідний антураж, адже «провідники» від кожної станції були одягнені у футболки певного кольору з відповідними логотипами кафедр. Презентували тільки найкраще і розповідали тільки найцікавіше з майбутнього студентського життя на ГПФ.
На станції «Журналіст» науково-педагогічні працівники кафедри журналістики та мовної комунікації організували для учнів прямий ефір у новинній студії, творчий пошук «Світло і тіні», мозковий штурм «Приховані історії журналістики», мовний квест «Чорним по білому», наративне інтерв’ю «Що для мене бути журналістом?».
  
Викладачі кафедри філософії та міжнародної комунікації на станції «Філософ» провели вікторини «Впізнай очільника держави», «Впорядкуй портрети за роками правління», «Світ».
  
Випускники шкіл, гімназій та ліцеїв на станції «Фізрук» під керівництвом викладачів кафедри фізичного виховання цікаво і динамічно провели час в залі важкої атлетики, ігровій залі, залі карате.
 
На станції «Соціальна робота» науково-педагогічні працівники кафедри соціальної роботи та реабілітації провели для учнів шоколадотерапію та майстер-клас з написання мотиваційного листа для вступу на обрану освітню програму. Були продемонстровані реабілітаційні можливості центру соціально-психологічної реабілітації: вступники мали можливість відчути на собі релаксаційний вплив музикотерапії, ароматерапії, пісочної терапії, афірмацій, медитативних та псхотренінгових технік роботи з клієнтами, бажаючі могли пропрацювати проблему власного страху за допомогою метафорично-асоційованих карт, розвіяти міфи і хибні стереотипи щодо власних уявлень про соціальну роботу.
 
 
Під час відвідування станції «Linguist» на кафедрі романо-германських мов і перекладу учні разом із викладачами здійснили географічний «Quiz», «Тrue or False» (факти про Великобританію та Україну), розгадали кросворд «Еducation» та ребуси і загадки про гуманітарно-педагогічний факультет.
Відвідуючи станцію «Психолог» на кафедрі психології, майбутні абітурієнти опановували експрес-методики з психології (вибір професії, діагностика професійних здібностей тощо).
Науково-педагогічні працівники кафедри педагогіки та станції «Педагог» провели для учнів майстер-клас з розвитку емоційного інтелекту та професійного самовизначення на основі встановленого психотипу особистості.
На станції «Дипломат» кафедри міжнародних відносин і суспільних наук викладачами було проведено вікторину «Розгадай країну за прапором», «Назви столицю країни», тест на розшифровку абревіатур (МЗС, ДАУ тощо), майтер-клас з особливостей дипломатичного протоколу.
Викладачі кафедри іноземної філології і перекладу на станції «Willkommen in Europa» організували інтерактивну вікторину «Mach mit!».
Цікаво і весело учні провели час на станції «Культура» кафедри культурології, переглядаючи вокально-хореографічну постановку «Арт-майстерня».
Водночас науково-педагогічні працівники кафедри управління та освітніх технологій опікувались вчителями, які супроводжували учнів. Василь Базелюк провів для них майстер-клас «Сучасний урок у закладі загальної середньої освіти: вимоги та реалізація», призначений для керівників і вчителів закладів загальної середньої освіти і спрямований на поглиблення знань і вмінь педагогів з технології проведення сучасного уроку.
Зоя Рябова під час зустрічі з педагогами закладів загальної середньої освіти, які були гостями на Дні відкритих дверей, провела квест «Освітній процес як динамічна система», під час якого ініціювала дискусійне обговорення питання сертифікації вчителів, в ході якого були розглянути питання змісту як самої процедури сертифікації так і змісту незалежного тестування учасників сертифікації.
День відкритих дверей засвідчив креативний підхід та командний дух колективу гуманітарно-педагогічного факультету, «підсвітив» у 3D форматі його досягнення і сильні позиції. Сподіваємось, що отримані інформація та враження, а також інтерес і почуття, які зародились у наших гостей у цей день нетривіальних зустрічей згодом трансформуються у свідомий вибір найцікавіших і найсучасніших освітніх програм, які пропонує вічно молодий 125-річний НУБіП. 
 
Людмила Білан,
доцент кафедри управління та освітніх технологій
Альона Альтанова,
старший викладач кафедри соціальної роботи та реабілітації
 

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook