Підсумки діагностико-корекційної практики студентів другого курсу

1 травня 2023, 19:40
м. Київ

  Студенти-психологи 2-го курсу спеціальності 053 "Психологія" гуманітарно-педагогічного факультету завершили діагностично-корекційну практику. Кожен із них набув нових навичок і нового розуміння практичного застосування знань, отриманих на лекціях і семінарах. На підсумковій конференції вони захищали звіти практики й обговорили особливості психодіагностичної та психокорекційної роботи практичного психолога.

   Ось враження окремих студенток та студентів від практики в Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №110 імені К.Гапоненка міста Києва з поглибленим вивченням французької мови.
Вальорко Дарина: «Практика була корисною, мене зацікавило спостереження за роботою шкільного психолога. Набула навичок роботи з групами дітей, і обробкою даних проведених досліджень».
Жабокрик Анастасія: «Під час практики я мала змогу спостерігати за психологом та її роботою з дітьми (як швидко налагодити контакт з дитиною та розпочати свою роботу). Мені вдалося провести різні методики з учнями і це був дуже цікавий досвід. Я навчилась аналізувати відповіді учнів та визначати результати проходження певної методики. Також я була спостерігачем корекційної роботи психолога з дитиною із затриманням розвитку. Дуже вдячна за такий великий досвід та надану можливість попрацювати з дітьми різних вікових категорій!»
Буравльова Алла: «Мені сподобалося ознайомлюватися із роботою шкільного психолога. Отримала навички проведення психодіагностики та написання програми з психокорекційної роботи».
Димченко Марія: «Протягом практики я отримала можливість вивчити різні методики та прийоми роботи з дітьми, які мають особливі потреби, а також набула практичного досвіду роботи зі студентами різних вікових груп».
Добров Данило: «Протягом практики здобув важливі практичні знання та покращив їх: закріпив інформацію про проведення діагностування, був спостерігачем корекційної роботи із дітьми ООП, і отримав досвід по формуванню власної психокорекційної (розвивальної) програми».

  Студенти, які проходили практику в «Інклюзивно-ресурсному центрі №1 Голосіївського району.
Вовк Артем: «Під час практики я ознайомився із різними методиками для роботи з дітьми з особливими потребами. Це методики на дослідження та корекцію інтелектуальної сфери, уваги, пам'яті, мовлення, дрібної моторики, емоційної сфери. Також із дітьми проводились фізичні вправи. Загалом було дуже цікаво і корисно».
Воробченко Олександр: «Під час практики я мав можливість спостерігати за роботою спеціалістів з дітьми з особливими освітніми потребами, які вміло використовували різні методи та форми корекції для досягнення максимальної успішності у навчанні та розвитку дітей. Та навчився обирати ефективні методи роботи з дітьми з різними потребами та здібностями»
Сарнавська Вікторія: «Було корисно спостерігати за роботою спеціалістів з дітьми з особливими освітніми потребами та навчитися обирати методи і форми корекції».
  Кафедра психології висловлює щиру подяку очільникам та практичним психологам Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 110 імені К. Гапоненка міста Києва, Інклюзивно-ресурсного центру № 1 Голосіївського району міста Києва за високий професіоналізм, турботу про майбутню професійну зміну, взірець сумлінного та відповідального ставлення до виконання професійних обов’язків; висловлює сподівання на подальшу співпрацю.
 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook