KSE IOM Consulting Case Study щодо Family Loofa з України

15 травня 2023 року

Підприємець : Володимир Жданов, підприємець, власник Family Loofa ( https://familyloofa.com/ ; https://www.facebook.com/FamilyLoofa ; https://www.instagram.com/familyloofa/ )

Консультанти KSE ( https://consulting.kse.ua/#mom-experts ):

Володимир Семеніхін (стратегічний маркетинг, реструктуризація, антикризове управління);

Михайло Луцький (експерт із фандрейзингу, грантового залучення та юридичного структурування бізнесу);

Олег Зубченок (управління проектами та командою, проектування бізнес-процесів, операційний менеджмент)

Розмір бізнесу : Мікросімейний бізнес під назвою Family Loofa з України

Цілі :

Розширитися від малого сімейного бізнесу до мережі еко-ентузіастів, які вирощують люфу та отримують прибуток;

Варіанти розширення включають партнерство, франшизу або використання власного капіталу

Співпраця з консалтинговим проектом KSE IOM для розробки стратегії зростання

Інструменти : стратегічне планування (легке)

Існує певна порода людей, які мають вроджену здатність виявляти можливості та створювати бізнес навіть у найскладніших обставинах. Багато таких людей в Україні, вигнані зі своїх домівок і змушені покинути свої підприємства, виявили надзвичайну стійкість і винахідливість у створенні нових підприємств у новому середовищі. Незважаючи на свої невдачі, ці підприємці відмовилися від стримування, натомість вирішили оцінити свої втрати, підвести підсумки своїх ресурсів і йти вперед. Одним із таких підприємств, який є прикладом цього духу рішучості та наполегливості, є Family Loofa, мале підприємство в Україні.


Family Loofa — це невеликий бізнес в Україні, заснований у 2018 році подружжям, які надихнулися ідеєю вирощувати рослини люфи та використовувати їх для створення натуральних мочалок і губок. Подружжя, яке також займається екологічною діяльністю, побачило в цьому спосіб зробити внесок у навколишнє середовище, створюючи екологічно чисті та стійкі продукти. Вони почали лише з 50 насінин і розширили свій бізнес до понад 3 акрів землі. Володимир та його родина стали рекордсменами Національного реєстру рекордів України. Мають найбільшу в Україні плантацію люфи, яка є першою для країни.


Пристрасть родини до екологічної активності та сталого розвитку стала рушійною силою їхнього бізнесу. Вони сподіваються, що створюючи натуральні продукти з люфи, вони зможуть заохотити більше українських сімей до екологічних практик у повсякденному житті. На своєму сайті https://familyloofa.com/#produkt Володимир продає написаний ним посібник про те, як почати бізнес з люфи в Україні. Ця сімейна ферма луфа привернула значну увагу в українських ЗМІ, викликавши інтерес до екотуризму в регіоні.

Однак через війну в Україні родина була змушена залишити свій бізнес і переїхати до Києва в цілях безпеки. Вони звернулися до консалтингового проекту KSE IOM, щоб допомогти їм розробити стратегію зростання та продовжити розвиток свого бізнесу, незважаючи на виклики, з якими вони стикаються. Консультанти KSE зустрілися з бізнесменом, щоб допомогти йому визначити їхні потреби та створити план майбутнього успіху.

Ознайомча зустріч
Перші ознайомчі зустрічі визначають необхідний обсяг роботи та потенційні можливості для консультацій.

Це була початкова ознайомча зустріч між Володимиром Ждановим і консультантами KSE Володимиром Семеніхіним і Михайлом Луцьким, під час якої вони обговорили цілі Володимира та очікування від консультації KSE.

Жданов описав свою ситуацію, як його ферма в Херсоні знаходиться на лівому березі (річки Дніпра, яка фактично розділяє Україну на «правий», західний і «лівий» східний берег України) зараз знаходиться на окупованій території, і він довелося залишити його і переселитися до Києва. Він змушений був переїхати до Києва, залишивши батька та господарство. Незважаючи на це, він продовжує сподіватися, що українські військові сили звільнять цей район і дозволять йому повернутися. Володимир з нетерпінням чекає не лише відновлення своєї діяльності з люфи, але й відновлення свого підприємства з екотуризму після повернення. Однак поки що він дивиться на «план Б», вирощуючи люфу ближче до Києва і, можливо, зацікавивши тут також екотуризмом.

Консультація 1: Фінансова модель.
Розробка фінансової моделі для ефективного зростання бізнесу з вирощування люфи

Під час першої консультації Олег і Володимир обговорили розробку фінансової моделі саме для вирощування люфи як бізнесу. Володимир поділився своїм баченням розширення свого невеликого сімейного бізнесу до мережі еко-ентузіастів, які вирощують люфу, які могли б гідно заробляти на життя, просуваючи екологічно чисті продукти замість пластикових.

Однак Володимир був нечітким щодо стратегії та потребував допомоги у розробці фінансової моделі, щоб оцінити, скільки капіталу йому знадобиться для розширення бізнесу. Олег, маючи досвід роботи в бізнес-структурах і процесах, керував процесом складання фінансової моделі. Вони обговорили різні шляхи розширення, включаючи партнерства та франшизи, і оцінили плюси та мінуси кожного варіанту.

Вони також досліджували різноманітні фактори, які необхідно враховувати під час моделювання потенційного бізнесу, включаючи вартість землі, насіння, робочої сили, обладнання та витрати на маркетинг.

Оцінили очікуваний урожай, відпускну ціну люфи та попит на ринку. Ці оцінки будуть використані для створення прогнозованого звіту про доходи під час обговорення співпраці з потенційними інвесторами чи діловими партнерами.

Прогнозований звіт про прибутки та збитки показав очікуваний дохід, собівартість проданих товарів та операційні витрати. Ця інформація допомогла визначити потенційну прибутковість бізнесу з вирощування люфи, яка може бути використана для просування цього підприємства як прибуткового та сталого бізнесу в Україні. Це буде корисно потенційним виробникам люфи, які планують вийти на ринок.

Наприкінці консультації Володимир пішов із захопленням втілити ідеї в життя. Маючи в руках фінансову модель, він мав краще уявлення про те, як фінансувати розширення свого бізнесу з еколюфи. Перша консультація заклала міцний фундамент для наступних сесій і допомогла Володимиру по-новому побачити потенціал свого бізнесу.

Консультація 2: Місія та бачення
Під час другої консультації Володимир обговорив з Олегом проблеми, з якими він зіткнувся під час пошуку достатньої кількості землі для вирощування люфи на новому місці (Київська область). Однак він опублікував у Facebook оголошення про пошук партнерів і отримав відповідь від Національного університету біоресурсів і природокористування України (НУБіП),провідний вищий навчальний заклад в Україні, який спеціалізується на аграрних та екологічних науках. Заснований у 1898 році, університет має давні традиції надання якісної освіти в галузі сільського господарства та визнаний як на національному, так і на міжнародному рівнях завдяки своїм дослідницьким та академічним програмам. НУБіП прагне сприяти сталим методам ведення сільського господарства та має кілька ініціатив, спрямованих на зменшення впливу сільського господарства на навколишнє середовище. Університет також тісно співпрацює з урядом, промисловістю та іншими організаціями для розробки політики та стратегій сталого сільського господарства та управління навколишнім середовищем. ( https://nubip.edu.ua/ ).

НУБіП запропонував йому у користування меншу земельну ділянку. Олег запропонував спроектувати цю земельну ділянку як «виставковий зал», який використовуватиметься як тематичне дослідження в соціальних мережах і для демонстрації процесу росту від початку до збору врожаю. Хоча Володимир не впевнено користувався соціальними мережами, Олег заохочував його вивчити їх і скласти план щодо того, що потрібно записати та оприлюднити, щоб сприяти просуванню його бізнесу.

Потім вони перейшли до обговорення цінностей і місії бізнесу, а також планів на наступні три роки. У країні, де йде активна війна, таке довгострокове планування може здатися надто оптимістичним, але Володимир оптиміст, а Олег бізнес-консультант. Вони обидва розуміли важливість детального планування та пом’якшення непередбачених ситуацій, подібно до планування місії в бою, як описано в книзі Джоко Віллінка та Лейфа Бабіна «Надзвичайне володіння: як котики ВМС США ведуть і перемагають». Передбачаючи потенційні виклики та маючи плани на випадок надзвичайних ситуацій, бізнес Володимира міг залишатися гнучким і адаптуватися до мінливих обставин, але ніколи не перехоплював контроль. Олег закликав Володимира до активного підходу до розвитку бізнесу,

Разом вони розробили плани на випадок непередбачених обставин і обговорили різні сценарії, щоб забезпечити успіх бізнесу Володимира в довгостроковій перспективі. Вони також спланували кроки, розподілені на наступні 3 роки. Володимир залишив консультацію бадьорим і впевненим у своїй спроможності розпочати свою діяльність на новій землі та просувати екологічно чисті практики в Україні.

Коли друга консультація завершена, ми раді бачити прогрес, якого досягли Володимир та його бізнес з еко-люфи під керівництвом KSE Consulting. Маючи надійну фінансову модель, чітке бачення та заяву про місію, а також наявні плани на випадок непередбачених обставин, ми впевнені, що бізнес Володимира на правильному шляху зростання та успіху. Ми також прагнемо продовжити нашу роботу з Володимиром на третій консультації, де ми обговоримо впровадження стратегії зростання та подальші плани на майбутнє. Ми не сумніваємося, що за правильного керівництва та наполегливої ​​праці бізнес Володимира процвітатиме та сприятиме розвитку екологічно чистих та сталих практик в Україні. Наразі Володимиру запропонували ще землю, знайдену KSE Consultants, і, схоже, його бачення знову втілиться в життя. 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook