Зустріч студентів із керівником структурного підрозділу МОН щодо розвитку професійних компетентностей у сфері освіти і науки

24 червня 2023 року

 

На кафедрі публічного управління, менеджменту інноваційної діяльності та дорадництва відбулася зустріч начальника відділу змісту освіти та модернізації освітнього процесу Міністерства освіти і науки України, випускника НУБіП України Віталія Лутака зі студентами першого курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування».
 
Під час проходження навчальної практики здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти дізналися від керівника структурного підрозділу про основні напрями впровадження державної політики у сфері освіти і науки, спрямовані на забезпечення якісної освіти та розвиток наукового потенціалу країни. Під час виконання посадових обов’язків працівники МОН повинні постійно оновлювати свої знання і навички, вдосконалювати професійні компетентності, які є різними та залежать від конкретної посади та функціональних обов'язків. Це сприятиме ефективному партнерству та взаємодії, що підвищить якість освіти та розвиток наукового потенціалу країни.
 

 
Для досягнення поставлених цілей та виконання запланованих заходів існує потреба у залученні молодих фахівців до проведення реформ в освітній та науковій сферах, які повинні володіти такими важливими компетентностями:
 
1. Знання системи освіти і науки: державні службовці повинні мати глибокі знання про структуру та функціонування системи освіти і науки в України.
2. Регуляторна діяльність: полягає у регулюванні діяльності на основі знань положень нормативно-правових актів.
3. Управління проектами: є важливою компетентністю для реалізації різноманітних ініціатив і програм в освітній і науковій сфері.
4. Аналітичні здібності: збір, аналіз та інтерпретація даних є необхідними складовими для прийняття обґрунтованих рішень.
5. Комунікаційні навички: ефективна комунікація є ключовим інструментом забезпечення співпраці зі стейкхолдерами, включаючи навчальні заклади, наукові установи, науково-педагогічних працівників, студентів та громадськість.
6. Здатність до стратегічного мислення: органи державної влади зацікавлені у  співробітниках, які можуть розробляти довгострокові стратегії та визначати пріоритети у сфері освіти і науки, враховуючи поточні тенденції і майбутні виклики.
7. Лідерські навички: забезпечують ефективне керівництво і мотивацію команди, допомагають впроваджувати стратегічні ініціативи та налагодити співпрацю між підрозділами для досягнення цілей.
8. Інноваційне мислення: у світі швидких змін у галузі освіти і науки важливо мати реформаторів, які відкриті до нових ідей, технологій та методик, можуть впроваджувати інновації у навчальні процеси та наукові дослідження.
9. Міжнародний досвід та співпраця: передбачає здатність до співпраці з міжнародними організаціями та партнерами для розвитку освітньо-наукового простору у державі, знання іноземної мови на високому рівні.
10. Гнучкість та адаптивність: фахівці повинні бути гнучкими та готовими до швидкого адаптування до нових вимог, застосовувати передові технології та приймати управлінські рішення.
 

 
В цілому, перелічені вище компетентності допомагають керівникам та співробітникам структурних підрозділів ефективно впроваджувати державну політику у сфері освіти і науки, сприяти розвитку наукового потенціалу країни та створенню сприятливого інноваційного середовища. Дякуємо керівникам навчальної практики за організацію зустрічі та представнику МОН Віталію Лутаку за корисні поради для студентів спеціальності «Публічне управління та адміністрування».
 
 
Вікторія Терьошина,
студентка 1 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування»

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook