Віталій Шут: знання, отримані у магістратурі із «Управління інвестиційною діяльністю та міжнародними проектами», змінюють у студентів відношення, бачення, сприйняття проблем та допомагають реалізувати цілі

7 серпня 2023 року

Вступна кампанія набирає обертів, бажаючі вступити до магістратури уже почали подавати документи, а ми звернулися до ще одного студента – здобувача вищої освіти ступеня «магістр» 1-го року навчання спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Управління інвестиційною діяльністю та міжнародними проектами» Шута Віталія, щоби він поділився своїм досвідом минулорічного вступу та враженнями від навчання.

  • Віталію, для знайомства розкажіть трошки про себе: де навчались, яка у Вас початкова освіта, ким працюєте?

Якщо коротко, то я – випускник бакалаврату економічного факультету НУБіП України 2022 року. Наразі навчаюсь у магістратурі і працюю у одному із відділень інтернет-магазину «Розетка».

  • Чому Ви вирішили продовжити навчання після бакалаврату? Чому обрали нашу освітню програму «Управління інвестиційною діяльністю та міжнародними проектами»?

Я від початку навчання в університеті планував поступати до магістратури, адже ступінь магістра, крім додаткових знань, дає певний престиж, та і часу для його здобуття потрібно не так багато. Крім того, не хотів розчаровувати своїх батьків, які також бажали аби в мене була повна вища освіта.

Освітню програму «Управління інвестиційною діяльністю та міжнародними проектами» я обрав з декількох причин, серед яких бажання отримати знання з проектного та інвестиційного менеджменту, навчитися писати та реалізовувати власні проекти, взаємодіяти із молодими викладачами, які дають актуальні знання.

  • Як Вам навчання у магістратурі? Що подобається, що визиває складнощі?

Навчання у магістратурі мені подобається значно більше, ніж на попередніх курсах. І все тому, що тут ти робиш щось дійсно «доросле». Щось створюєш, стикаєшся з реальними проблемами, це хоч трохи та гартує стійкість до труднощів, які можуть виникнути у реальному житті та бізнесі. Та і викладачі на кафедрі виробничого та інвестиційного менеджменту здебільшого реальні практики. Якщо порівняти, наприклад, з дитинством, то бакалаврат – це як дитячий садок або початкова школа, а магістратура – уже випускні класи.

  • А які предмети найцікавіші для Вас і чому?

Всі предмети насправді цікаві, але особливо люблю ті, які напряму стосуються створення та управління проектами. Меж для творчості та креативу в них немає і мене це дуже надихає…

  • Що нового і корисного для себе Ви дізнались за рік навчання?

Не можу сказати що за рік навчання я поглинув і засвоїв тонни нової інформації. Тут ти скоріше починаєш змінювати своє відношення, бачення та сприйняття до всього, не тільки до бізнесу. По іншому почав бачити проблеми, навчився розглядати їх з різних сторін, зважувати, шукати альтернативні рішення. Зрозумів що добре продуманий та затверджений партнерами проект це ще далеко не 100% успіху. Велику роль грає керівник проектної команди, як він вміє управляти емоціями, нейтралізувати непорозуміння та швидко реагувати на зміни. Тобто якщо коротко, то тут ти збираєш всі знання до купи, налагоджуєш процес правильного мислення, вчишся не тільки долати труднощі, а й уникати їх, обходити стороною.

  • Знаю, що Ви навчаєтесь на бюджеті. Поділіться, будь ласка, секретом, як Вам вдалося на нього поступити.

Ще у школі я дізнався про прийоми мнемотехніки, які полегшують запам'ятовування інформації шляхом утворення штучних асоціацій і почав користуватися ними. Справа в тому, що з часом всі знання і спогади хоча б трохи, але затираються. Особливо швидко ці процеси проходять коли знання не використовуються. Я ж просто максимально сповільнив це. Постійно шукав зв’язки між тим, що відбувається навколо і тими знаннями, які отримував в школі та університеті. Таким чином, маленький навик асоціативного сприйняття інформації та перенесення її у реальне життя допоміг мені набрати найвищий рейтинговий бал по групі та практично вирішити питання з фінансуванням мого навчання.

  • Чи порадите Ви своїм знайомим навчання на нашій магістерській програмі і чому?

Якщо хтось із знайомих виявить бажання спробувати себе як менеджер у майбутньому, то гадаю, що він точно знайде в нас на магістерській програмі те, що йому буде потрібно. Тому однозначно рекомендуватиму.

  • На завершення нашої бесіди, що б Ви порадили тим, хто планує у 2023 році піти навчатись до магістратури?

На мою думку, диплом магістра сам по собі не є білетом у щасливе майбутнє. Це інструмент, який допоможе людині – магістру реалізувати його цілі. І ці цілі необхідно чітко окреслити, бо не знаючи куди ти хочеш дістатись, не знатимеш, по якій дорозі йти. Хто бажає працювати творчо, креативно вирішуючи проблеми, реалізовувати власні поректи – рекомендую іти навчатись на проектних менеджерів. Ну і якщо вже взялися за це діло, то робити все сумлінно, до кінця, щоб не витрачати даремно свій час.

  • Віталію, дякую Вам за бесіду, за те, що поділились власними секретами та досвідом, які можуть бути корисним для тих, хто зараз приймає рішення як йому далі бути. І як майбутньому проектному менеджеру, бажаю цікавих та успішних проектів у всіх життєвих сферах!

 

Бесіду провела Тетяна ЛОБУНЕЦЬ,
доцент кафедри виробничого
та інвестиційного менеджменту

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook