На кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі відбулася відкрита лекція доцента Віолети Гераймович

13 вересня 2023 року

   Відкрита лекція, яка відбулася 12 вересня 2023 року на кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі стала цікавим та пізнавальним досвідом для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» на тему «Фактори зовнішнього впливу на поведінку споживачів» з дисципліни «Поведінка споживачів». Цей захід був відкритим для всіх на базі платформи ZOOM, хто цікавиться маркетингом та дослідженнями поведінки споживачів.

     Під час лекції Віолетою Гераймович розглянуто та проаналізовано фактори зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів, було приділено особливу увагу маркетинговим дослідженням зовнішніх факторів які впливають на поведінку споживачів, з метою визначення на що звертає увагу клієнт при виборі товарів магазину. Завдяки ілюстраціям та прикладам з практики, студенти глибше розуміли та сприймали важливість факторів, які впливають на поведінку споживачів.
     Студенти мали можливість не лише ознайомитися з теоретичним матеріалом, а й розглянути актуальні дослідження у ході лекції, типи світоглядів, що впливають на споживчу поведінку; аналіз теорії реакції на подразнюючий фактор, соціологічні та інтегровані підходи до вивчення поведінки споживачі, модель Веблена; поняття «культури» та «субкультури» як найбільш сильних факторів впливу на поведінку споживача; вплив соціальних факторів на поведінку споживача; вплив сім’ї (родини) на рішення про купівлю; процес прийняття рішень індивідуальним споживачем; процес прийняття рішень індустріальним споживачем; маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів; Лекція була активною та захоплюючою, а студенти та відвідувачі виразили свою зацікавленість до матеріалу та чіткого пояснення.
     Присутні науково-педагогічні працівники факультету аграрного менеджменту, кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі оцінили проведену лекцію, виявили зацікавленість темою студенти та позитивно сприйняли інформацію, яка була високо оцінена як на науковому так і навчальному рівні. Відкрите заняття отримало схвальні відгуки колег і студентів.

 
Олена Нагорна
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook