Досвід застосування Індивідуально-дослідних завдань у процесі вивчення освітнього компоненту «Дослідницький практикум»

22 вересня 2023 року
Пошук нових, ефективних форм і методів навчання та викладання – це один із важливих напрямів удосконалення освітнього процесу в рамках підготовки фахівців спеціальності «Соціальна робота». Особливої уваги потребує організація освітнього процесу для здобувачів заочної форми навчання, оскільки вони працюють без відриву від виробництва.
 
Однією із ефективних форм дослідництва  здобувачів є виконання індивідуальних навчально-дослідних завдань, які можна застосовувати уже із перших курсів навчання. Під час викладання освітнього компоненту «Дослідницький практикум» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Соціальна робота» активно впроваджуємо даний вид дослідної роботи. Практика застосовування індивідуальних навчально-дослідних завдань свідчать, що вони мають суттєві переваги, зокрема: розвиток критичного мислення здобувачів, підвищення вмотивованості до навчання, побудова індивідуальної траєкторії професійного розвитку студента, розвиток самостійності, індивідуалізація навчання, розвиток навичок пошуку і систематизації наукової інформації із різних джерел та пошукових систем, самодисциплінованість та підготовка до подальшої професійної кар’єри.
 
 Реалізація індивідуальних науково-дослідних завдань здобувачами має позитивні успіхи.
 
Олександр КОШУК, доцент кафедри соціальної роботи та реабілітації
 
 
Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook