Бізнес-етикет як основа поведінки в діловому середовищі

6 жовтня 2023 року
Кафедра адміністративного менеджменту та зовнішньоекономічної діяльності

У бізнесі немає незначних деталей. Партнери, клієнти та колеги складають уявлення про нас через десятки дрібниць — від міцності рукостискання, оформлення візитки до стилю одягу. 

Як правильно спілкуватися, дотримуючись субординації, поважати чужу думку, стримувати емоції, визнавати неправоту чи йти на компроміс – всі ці питання розглядали майбутні управлінці на відкритій лекції з дисципліни «Діловий протокол та ведення переговорів».

  

Етикет ділового спілкування нового часу вносить корективи в укорінені алгоритми поведінки: тепер в професійних стосунках вже на такі важливі статус і вік, а гендерні відмінності взагалі не мають значення.

Особлива увага була приділена кодексу правил поведінки під час війни, який має ґрунтуватись на  рівні моральної свідомості, національної етики та загально-прийнятих цінностях.

Активну дискусію викликали особливості цифрового етикету, культура спілкування на відстані.

Засвоєння моделей поведінки, встановлених бізнес-етикетом, дає можливість вибудувати сприятливе психологічне ділове середовище, що робить бізнес успішним і комфортним.

Знання правил ділового спілкування і використання їх на практиці — серйозна інвестиція у власний професійний імідж. Вивчаючи особливості поведінки для конкретних ситуацій, потрібно пам’ятати, що в основі будь-якого спілкування повинні бути ввічливість і повага до співрозмовника.

 

Ольга КОСТЮК, доцент кафедри

 адміністративного менеджменту та ЗЕД 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook