Навички успішних менеджерів

3 грудня 2023 року
Кафедра адміністративного менеджменту та зовнішньоекономічної діяльності

Дослідницька компанія Wonderlic підрахувала, що 93% роботодавців вважають soft skills досить суттєвими під час прийняття рішень щодо найму на роботу. А дехто з них взагалі відстоює думку, що зазначені навички навіть більш цінні та значущі, ніж технічні.

Soft skills - це навички які допомагають розвивати в собі лідерські якості, допомагають  працювати в команді, керувати своїми емоціями, бути гнучкими та швидко адаптуватися до змін, комплексно підходити до вирішення проблем.

Власне, soft skills — це особисті характеристики, завдяки яким людина може позитивно сприймати зміни, успішно взаємодіяти в команді під час розв’язання будь-яких робочих питань незалежно від сфери діяльності. Саме тому з перших днів навчання в університеті поряд з професійними знаннями ми набуваємо цих навичок на заняттях.

Ці гнучкі  навички ми отримуємо на заняттях з системних технологій тваринництва. Повозніков Микола Гаврилович завжди проводить заняття пізнавально та цікаво. Ми працюємо в командах, створюємо спільні проекти  , обговорюємо різні теми разом, творчо підходимо до завдань , беремо інтерв’ю в один одного.   Це допоможе нам в майбутньому, співпрацювати в колективі, пропонувати нові ідеї, доводити свою позицію, прислухатися до інших та знаходити компроміси, зважено приймати рішення, контролювати виконання проектів.

 

Такі Soft skills, як критичне мислення, креативність, логічне мислення, вміння спостерігати і виявляти суть, навички нестандартного мислення,  вміння комплексно підходити до вирішення проблем здобувачі вищої освіти набувають на заняттях з дисципліни «Економікс: мікроекономіка», яку викладає Власенко  Юрій Григорович. Адже під час вивчення дисципліни ми постійно вирішуємо задачі, де потрібні знання логіки, вміння мислити нестандартно та робити висновки на основі проведених розрахунків.

На заняттях з дисципліни «Вступ до фаху» викладач Бутенко Віра Михайлівна постійно наголошує на тому, що потрібно розвивати вміння слухати співрозмовника, вести переговори, домовлятися, переконувати співрозмовників, говорити на публіку,  навички листування, письмове спілкування. Для того, щоб на практиці опанувати дані навички, на заняттях ми готуємо презентації, робимо публічні виступи, проводимо дискусії, обговорюємо актуальні питання сучасного менеджменту, вчимося розмірковувати та ефективно аналізувати інформацію. 

Але найважливішим є те, що викладачі постійно наголошують на необхідності самовдосконалюватися, постійно вчитися, шукати нову інформацію, бути відкритим до зворотного зв’язку і змін.

 

Сьогодні soft skills як сукупність особистісних характеристик успішного працівника є пріоритетом сучасних компаній і в команді без них не обійтися. Такі навички, як вміння слухати, комунікувати, співпереживати, спільно знаходити нестандартні рішення, чітко презентувати та висловлювати думки, перетворюють звичайного працівника на інтерактивного члена команди, частину професійної спільноти та менеджера майбутнього. Якщо перестати постійно вчитися, ми не будемо конкурентними на ринку праці.

І, звичайно, важливо пам'ятати, що soft skills прокачуються протягом усього життя, вони і є відображенням нашого унікального досвіду і знань.

 

Сидоренко Анастасія, Зінченко Іван, здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освіти зі спеціальності 073 Менеджмент.

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook