Здобуваємо навички з менеджменту в навчальній аудиторії

18 грудня 2023 року

При побудові курсу «Вступ до фаху» ми ставили собі за мету підготовку фахівця, здатного вирішувати практичні проблеми та складні спеціалізовані задачі, що характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері управління організаціями та їх підрозділами.

З метою аналізу дій менеджера та їх наслідків на організацію ми робили модерацію зі студентами першого курсу англомовної групи «Що має робити директор школи, щоб бути ефективним менеджером?». На першому етапі кожен зі студентів на картках записував якості та дії, які, на їх думку, має робити директор школи. Така постановка задачі була обрана не випадково, адже студенти першого курсу тільки-но закінчили школу і мали певне розуміння процесу управління школою як частини всіх процесів. На другому етапі ми обговорювали та групували якості, якими має бути наділений ефективний менеджер.

Внаслідок групування нами було сформовано 5 напрямів: «слухати інших», «бути лідером команди», «підтримувати дисципліну», «створювати сприятливі робочі умови», «бути відкритим для нового». На третьому етапі студенти розділились на 5 команд за кожним напрямом і готували виступи на тему: «Що я маю робити протягом навчання для того, щоб здобути навички...(далі обраний напрям)».
Для застосування знань основних функцій менеджменту студентам було дано завдання запланувати будь-який захід спільний для групи, організувати його, змотивувати всіх студентів групи взяти участь, прозвітували про хід виконання та зробити фінальні підсумки з аналізом складних моментів, з якими вони зіштовхнулися при організації заходу та напрямів їх усунення на майбутнє.


 

  

Для застосування на практиці навичок розподілу обов’язків та делегування студенти виконали проект створення власної газети «Вісник менеджера», розподіливши обов’язки редакторів, голів рубрик, авторів та дизайнерів.

  

Ми навчились аналізувати роботу один одного та відмічати наші позитивні якості, з цією метою кожен студент надав характеристику одногрупникам і ми пораділи прогресу та успіхам кожного під час вивчення курсу.

Працюючи в командах, студенти відкривали власні авіакомпанії, робили початковий бізнес-план її діяльності, розробляли позиціонування та сайт.

  

Ми вчились працювати в командах та застосовувати знання з основ побудови на практиці.

Студенти зображали у вигляді рисунку свою команду, розміщуючи на ньому кожного учасника колективу, характеризуючи та у фіналі представляючи свою команду.

Наприкінці курсу було проведено письмове опитування, в якому студенти мали зазначити які навички та компетенції вони, на їх думку, здобули протягом курсу. За результатами опитування, всі поставлені перед початком курсу цілі досягнуто.

Висловлюю щиру подяку кожному неймовірному та унікальному студенту за вашу чудову та наполегливу працю протягом семестру. Попереду нас чекає ще багато цікавого та корисного!

Олександра Ралко, доцент кафедри
адміністративного менеджменту та
зовнішньоекономічної діяльності

 

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook