Відбулась лекція-дискусія з Ольгою Міщенко на тему «Сучасні технології бенчмаркінгу"

12 грудня 2023 року

     У фреймі дисциплін «Економіка готелів і ресторанів», для здобувачів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», та членів науково-дослідницького дискусійного клубу (СНДДК) «HoReCa & TOURISM SPACE», 12 грудня 2023 р., відбулась лекція-дискусія з Ольгою Міщенко, засновницею Студії гостинності, керівницею проекту Hotel Matrix, на тему «Сучасні технології бенчмаркінгу».
     Мова йшла про історію розвитку та теоретичні аспекти revenue management та складову бенчмаркінгу у його бізнес процесі.


Revenue management, або управління прибутковістю, – це технологія визначення кращої ціни для забезпечення високої прибутковості готелю на основі прогнозування попиту. Якщо говорити простіше, це:
• Правильний продукт (Right Product)
• Правильному гостю (Right Guest)
• У належний час (Right Time)
• За правильною ціною (Right Price)
• Через правильний канал (Right Chanel).
    Розглянули revenue management, як бізнес процес, що включає: позиціювання готелю, бенчмаркінг, стратегічне ціноутворення, бізнес мікс, прогнозування попиту, channel management. Говорили і про практичне застосування revenue management: розглянули базові метрики готелів.
    Бенчмаркінг – це порівняння свого продукту із іншими, пошук кращих рішень на ринку та розробка власного USP.
   Benchmarking – це постійний процес порівняння: продукту, послуг, метрик КРІ. Метою є зрозуміти хто з конкурентів працює ефективніше, зрозуміти причини та внести корективи у свою роботу.
    Як проводити бенчмаркінг:
• визначити, що саме досліджувати (порівняння) (Product, Service, Tariffs, Positioning, Target Audiences, Tech)
• визначити конкурентну групу (CompSet)
• визначити, як збирати дані.
    Опанувати revenue management, зібрати і обробити великий масив інформації для невеличкого готелю допомагає програма Hotel Matrix – новий партнерський продукт компанії Expert Solution. Дозволяє аналізувати ринок, порівнювати показники готелю з показниками конкурентів і, на підставі отриманих даних, визначати стратегію розвитку готелю.
   Пані Ольга продемонструвала здобувачам як працювати в програмі Hotel Matrix, як оцінювати свій готель на ринку відповідно до конкурентів.


     З програмним продуктом Hotel Matrix можна:
• орієнтуватися в реальному попиті на ринку;
• визначати чи отримуєте реальні дані по ADR конкурентів;
• бачите, який дохід від гостя доводиться на ключові послуги конкурентної групи;
• аналізувати показники свого готелю в розрізі ринку;
• оцінювати успішність своєї цінової стратегії;
• визначати напрямки, де готель може заробити більше;
• вивчати сильні і слабкі сторони роботи готелю;
• впроваджувати маркетингові стратегії.


   Дякуємо пані Ользі за представлення цікавого матеріалу та отримання корисного досвіду для здобувачів та викладачів. Надіємось що в подальшому ці знання стануть джерелом інспірації та розвитку фахівців сфери гостинності.

Керівник гуртка Інна ЛЕВИЦЬКА
професор кафедри готельно-ресторанної
справи та туризму

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook