Весняний семестр 2023-2024 навчального року успішно стартував для здобувачів ОПП «Маркетинг»

5 лютого 2024 року

      Від сьогодні для студентів освітньо-професійної програми «Маркетинг» бакалаврського та магістерського ступенів вищої освіти успішно розпочато весняний семестр 2023-2024 навчального року у очно-дистанційному форматі.

      Сьогодні успішно було проведено навчальні заняття з дисциплін, які закріплені за кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі для здобувачів першого (бакалаврського) та магістерського ступенів вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг».
      Доцент Олена Нагорна успішно провела лекційні та практичні заняття з дисципліни «Маркетингова цінова політика» для студентів україномовних та англомовних груп 3 курсу спеціальності 075 «Маркетинг». На парі обговорювалися основні тенденції розвитку цінової політики в сучасних умовах, які виклики та перешкоди стоять перед вітчизняними підприємствами на шляху у формуванні цінових рішень та розрахунку цін, розглянуто сутність ціни та ціноутворення, основні цілі використання та контролю за процесом ціноутворення, функції цін та їх роль у формуванні ефективної системи маркетингу підприємства.

       Кафедрою маркетингу здійснюється викладання дисциплін маркетингового напряму для студентів економічного факультету. Сьогодні доцент Олена Барилович провела практичне заняття з дисципліни «Маркетинг» для студентів 3 курсу спеціальності «072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» ОП «Корпоративні фінанси». На парі обговорювали сутність маркетингу, складові комплексу маркетингу та його види. Розглянули значення маркетингу для підприємства та його роль у формуванні фінансових результатів.
      У весняному семестрі вперше буде здійснюватися викладання дисципліни «Маркетинг» для студентів 3 курсу освітньої програми «Міжнародна економіка» англійською мовою. Під час заняття доцент Олена Нагорна, яка забезпечує викладання дисципліни, ознайомила студентів з сутністю маркетингу, його основними законами, принципами та складовими комплексу маркетингу, розглянули можливості використання програного забезпечення у маркетинговій діяльності вітчизняних підприємств.

      Крім того, для студентів університету було проведено заняття з вибіркової дисципліни «Інтернет маркетинг», на якій розглянуто практичні аспекти та необхідність посилення використання інструментів інтернет-маркетингу у практиці бізнесу.
 
      Щиро вітаємо студентів з початком весняного навчального семестру та бажаємо мати постійне прагнення до знань та використовувати їх на благо нашої країни. Дякуємо нашим Збройним Силам України за можливість навчатися та навчати!!

Валерій Бондаренко
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook