ПРАКТИЧНА СКЛАДОВА ОСВІТИ

6 березня 2024 року

   Практична складова є невід’ємною частиною у системі підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності «Менеджмент». Для ознайомлення із організацією роботи певних підрозділів підприємств, формування загальних уявлень про напрями діяльності, дослідження структури і основних функцій підрозділів підприємств було організовано екскурсію для студентів 1 курсу до ТОВ «АШАН УКРАЇНА ГІПЕРМАРКЕТ».

 
   Представники підприємства розповіли про історію створення та розвитку  мережі «Ашан», яка своїми коріннями сягає початку 20 століття. Історія “Ашана” тісно пов’язана з історією французької сім’ї Мюльє. Це найбагатша сім’я у Франції. У світі вони відомі саме тим, що володіють мережею гіпермаркетів Auchan
    Україна стала дванадцятою країною, де французька торговельна мережа Auchan Group відкрила свої гіпермаркети. 
 
 
   Потім була організована екскурсія по магазину, загальна площа якого складає понад 6 тис. м2. 
  Асортимент продукції магазину досить різноманітний: продукти харчування — свіжоспечений гарячий хліб із хрусткою скоринкою, традиційні пиріжки, широкий асортимент риби тощо; товари для дому, меблі полегшеної конструкції, дивани, побутова техніка (чайники, мікрохвильові печі, холодильники тощо); товари для відпочинку, комп'ютери та телевізори, широкий вибір книг та іграшок для дітей; одяг для сім'ї; сезонні товари, товари для дачі та відпочинку на відкритому повітрі, святкові товари.
   Менеджери компанії розповіли про цікаві нюанси розміщення товарів, про тематичний підбір товарів до свят. Велике зацікавлення викликала розповідь про співпрацю торгівельної мережі з місцевими фермерами, які постачають свою продукцію безпосередньо до магазину.
  Дуже сподобалося студентам відвідування цехів, де випікають смаколики. Відвідувачів цікавили рецепти, за якими роблять випічку, режим роботи працівників у цьому цеху та багато інших питань.
 
    
   Звичайно, студентів пригостили французькими круасанами, які всім дуже сподобалися. Цікавою була розповідь про корпоративну соціальну відповідальність ТОВ «АШАН УКРАЇНА ГІПЕРМАРКЕТ», благодійні акції та волонтерську діяльність.
   Політика власників мережі полягає в тому, що кожна успішна компанія має ділитися знаннями, владою та майном. Ділитись знаннями — означає навчати та розвивати персонал, ділитися владою — делегувати повноваження та довіряти, а ділитися майном — надати співробітникам можливість стати акціонерами компанії.
   Керівник департаменту імпорту Олег Мацола розповів про функції, які виконує їх підрозділ, про ризики які є сьогодні великими у зв’язку з війною. Також цікавою була розповідь про те, як укладаються угоди з імпортерами, з яким країнами ведеться співпраця, які товари власної марки продаються у мережі магазинів.
   Майбутніх менеджерів цікавило також питання про структуру управління товариства та її ефективність. 
  Студентів цікавила можливість проходження практики на підприємстві, можливість працевлаштування на канікулах. Представники компанії детально розповіли про всі можливості для молодих спеціалістів, які бажають далі навчатися, розвиватися та будувати свою кар’єру. 
Хочемо подякувати представникам ТОВ «АШАН УКРАЇНА ГІПЕРМАРКЕТ» за цікаву екскурсію, пропозиції проходження практики та тісну співпрацю із Національним університетом біоресурсів і природокористування України та факультетом аграрного менеджменту.
 
Віра Бутенко,
гарант освітньо-професійної програми «Менеджмент»
 
Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook