СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ НА ПРИКЛАДІ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБОТИ ГУРТКА "МАРКЕТИНГ"

15 березня 2024 року

 

     Члени гуртка "Маркетинг" кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі проводять маркетингові дослідження, аналізують кон’юнктуру ринків, динаміку попиту та пропозиції на товари і послуги, досліджують поведінку споживачів та їх потреби, формують звіти по проведеній маркетинговій роботі; а також звертають увагу на просвітницько-інформаційні заходи та соціальну рекламу.

 

     6 березня 2024 року керівник гуртка к.е.н., доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Гераймович Віолета Леонтіївна, староста гуртка Остапенко Марина та члени гуртка організували волонтерську акцію для тимчасового притулку врятованих тварин "Виставковий центр". Було проведено дослідження специфіки копірайтингу та візуального ряду у соціальному маркетингу на прикладі української соціальної реклами про захист тварин. Окрема увага приділена складовим впливу на свідомість читача у рекламних повідомленнях про захист тварин. Виявлено, що така соціальна реклама в Україні має місце і розвивається. На тому члени гуртка не зупинилися...

     Метою акції було провести аналіз роботи притулку з точки зору маркетингу та допомогти тваринам.

     Члени гуртка зібрали кошти на корм для тварин; придбали необхідні продукти та привезли їх до притулку, вигуляли собак, подарувавши їм ласку та увагу, поспілкувалися з персоналом притулку, щоб краще зрозуміти їхні потреби.

 

 

     На основі зібраної інформації студенти розробили маркетингову стратегію для притулку, яка включає: створення веб-сайту та активне ведення сторінок у соціальних мережах (Instagram, Facebook, TikTok та YouTube), використання таргeтованої реклами для охоплення ширшої аудиторії, співпраця з інфлюенсерами та блогерами, створення онлайн-спільноти прихильників притулку та інше. Також виявлені резерви удосконалення соціальної реклами про захист тварин, зокрема посилення інформаційної компоненти щодо реальних шляхів допомоги тваринам, посилення когнітивної складової й емоційного зв’язку між благом тварин і благом людей, розрив і знищення стереотипів протиставлення цих двох благ.

 

     Гурток "Маркетинг" планує й надалі допомагати притулку «Виставковий центр» та організовувати подібні волонтерські акції.

Ми закликаємо усіх небайдужих людей долучатися до допомоги безпритульним тваринам.
Навіть невеликий внесок може зробити життя тварин у притулку кращим!!!

 

Віолета ГЕРАЙМОВИЧ
керівник наукового студентського гуртка "Маркетинг"
 
 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook