Члени гуртка "Агротурист" знайомляться з стратегією маркетингу сільських садиб

21 березня 2024 року

    Члени гуртка "Агротурист" на плановому засіданні гуртка знайомилися і вивчали стратегію маркетингу сільських садиб.

   Маркетингова стратегія сільської садиби розглядає усі сфери діяльності, через призму задоволення видимих та прихованих потреб, запитів клієнтів (візитерів, гостей, туристів) допомагаючи господарю робити реалізацію продуктів та послуг, послуги з маркетингу для сільської садиби включають розробку стратегії маркетингу та дорожньої карти сільської садиби, дослідження ринку, конкурентів, ресурсної бази, сегментація ринку та побудова портрета потенційного клієнта, аналіз та оцінка об’єкта, його послуг та продуктів, розробку унікальної торгової пропозиції (УТП), аналіз наявних каналів комунікації, побудова комунікаційної стратегії садиби, розробку програми просування, спеціалізованих заходів, акцій згідно з сезонами тощо.
 

    Необхідно зазначити, що тему актуальна, цікава, викливала жваву дискусію між гуртківцями.

Ірина Кудінова,
керівник гуртка "Агротурист"

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook