Підсумки та переможці І етапу студентських олімпіад з маркетингових дисциплін у 2023-2024 навчальному році

3 квітня 2024 року

 

     Відповідно до наказу ректора Станіслава Ніколаєнка «Про проведення І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади в 2023-2024 н.р. у НУБіП України» №1265 від 5 грудня 2023 року, та розпорядження декана факультету аграрного менеджменту Анатолія Остапчука №733 від 14 грудня 2023 року «Про проведення I етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальностей та навчальних дисциплін», відбулися студентські олімпіади, проведення яких закріплене за кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі.

 

     Протягом 26 - 28 березня 2024 року кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі в очно-дистанційному форматі було проведено три олімпіади: з дисциплін «Маркетинг» та «Аграрний маркетинг», а також зі спеціальності 075 Маркетинг. До проведення олімпіад були залучені студенти 2- 4 курсів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання.
     Основною метою проведення студентських олімпіад є підвищення якості підготовки фахівців; системного вдосконалення навчального процесу, стимулювання творчого росту, розвиток креативних здібностей та підвищення інтересу учасників до професії маркетолога, 
вдосконалення навчального процесу та активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів; розвитку креативних здібностей студентів та виявлення науково-обдарованої молоді. Олімпіада – це змагання майбутніх маркетологів у застосуванні здобутих ними знань, вмінь та навичок, а також можливість перевірити та продемонструвати набуті професійні компетентності.

     26 березня було проведено І етап студентської олімпіади з дисципліни «Маркетинг»,  учасниками якої стало 62 студента 2-4 курсів спеціальності 075 Маркетинг. Учасникам були запропоновані завдання, які складалися з двох блоків: тестові завдання та ситуаційні завдання, з метою реалізації практичних навичок та втілення креативних рішень студентів з дисципліни "Маркетинг". Олімпіада проводилася з використанням платформи Elearn.
     До складу оргкомітету з проведення І етапу студентської олімпіади з дисципліни «Маркетинг» увійшли: Збарський Васильд.е.н., професор, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі - голова оргкомітетуГоловніна Олена, д.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі; Гераймович Віолета, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі – члени оргкомітетуАлла Рябчик, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі – секретар оргкомітету.

     Оргкомітет відмітив високий рівень знань та креативність студентства і визначили переможців олімпіади з дисципліни "Маркетинг". Переможцями стали:

I місце Черенкова Вікторія
II місце Остапенко Марина
III місце - Никитчук Ігор

     27 березня кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі було проведено І етап студентської олімпіади з дисципліни «Аграрний маркетинг». До складу оргкомітету увійшли: Гальчинська Юлія, д.е.н., професор, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі - голова оргкомітетуГаврилюк Юлія, к.е.н., старший викладач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі; Карпенко Лариса, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі – члени оргкомітетуІрина Кальковська, асистент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі – секретар оргкомітету. Завдання складалося з двох блоків: тестові завдання та ситуаційні завдання з дисципліни «Аграрний маркетинг». Олімпіада проводилася з використанням платформи Elearn.

     За результати перевірених робіт та виконаних завдань в рамках проведення олімпіади переможцями студентської олімпіади з дисципліни "Аграрний маркетинг"  стали:

I місце Тоюнда Анна
II місце - Рогаліна Марина
III місце - Ярошенко Вікторія

     28 березня було проведено І етап студентської олімпіади зі спеціальності 075 «Маркетинг», учасниками якої стали студенти 4 курсу бакалаврського рівня вищої освіти та магістри спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання.
     До оргкомітету з проведення олімпіади зі спеціальності 075 Маркетинг увійшли: Луцій Олександр, к.е.н., професор, професор професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі - голова оргкомітетуБондаренко Валерій, д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі; Барилович Олена, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі - члени оргкомітету; Олена Нагорна, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі - секретар оргкомітету. За результатами виконаних завдань оргкомітетом визначено переможців серед студентства бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти. 

     Переможцями олімпіади зі спеціальності 075 Маркетинг стали:

серед студентів ОС «Бакалавр» 

I місце - Самченко Адріана
II місце -  Довгій Ярослав
III місце - Новікова Софія
серед студентів ОС «Магістр»:
I місце - 
Лазуренко Маргарита
II місце - Григор'євих Анастасія
III місце - 
Кашлюк Валентин

     Нагородження відбудеться на 73-й Науково-практичній студентській конференції «Маркетинг очима молоді: проблеми та перспективи» 4 квітня 2024 року.

Вітаємо учасників та переможців олімпіади і бажаємо подальших творчих та наукових здобутків!


Валерій БОНДАРЕНКО,
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

Алла РЯБЧИК, Олена НАГОРНА,

доценти кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

 

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook