На механіко-технологічному факультеті розглянули результати проміжної атестації студентів

9 квітня 2024 року
   На механіко-технологічному факультеті приділяють постійну увагу контролю та підтримці освітньої діяльності студентів. Згідно з положенням про навчальний процес, здобувачі вищої освіти зобов’язані виконувати вимоги освітньої програми, дотримуючись академічної доброчесності та досягати визначених результатів навчання, тому важливим етапом в освітньому процесі є проміжна атестація студентів, яка дозволяє оцінити їх поточні досягнення.
   Аналіз результатів проміжної семестрової атестації студентів механіко-технологічного факультету дозволив виявити позитивні тенденції у рівні знань студентів з базових дисциплін, що свідчить про ефективність викладацького процесу та активну працю викладачів. Так, позитивну атестацію з дисциплін поточного семестру отримали 86% здобувачів ОС «Бакалаврі» та 85% здобувачів ОС «Магістр».

   Разом з тим, головну увагу було приділено випадкам негативної атестації та здобувачам освіти, які не змогли виконати вимог навчальних планів та не були атестовані з трьох і більше дисциплін. Для розгляду таких випадків на факультеті були проведені розширені засідання деканату, в яких взяли участь старости і куратори академічних група, а також батьки студентів, які брали участь у засіданнях у дистанційному форматі.
Головною метою засідань було виявлення причин академічної неуспішності та пошук дієвих засобів упередження накопичення академічних заборгованостей протягом поточного семестру.

   З метою приділення максимальної уваги кожному з викликаних на засідання студентів, засідання комісії проводилося у декілька етапів. Повітряні тривоги також внесли свої корективи в роботу комісії, тому деякий час довелося працювати в укритті. 
   Під час проведення засідань було встановлено основні причини низької успішності неатестованих студентів – тимчасове працевлаштування, перебування за кордоном (часто за відсутності підтримки родини), а також тривале перебування на лікарняному. Враховуючи наведені причини спільно з батьками та наставниками академічних груп було вироблено індивідуальні підходи до кожного здобувача вищої освіти та визначені чіткі терміни ліквідації поточних заборгованостей.

    Переконані, що проведені заходи сприятимуть покращенню академічних результатів та відповідальному ставленню до навчання!

Володимир Романченко,
заступник декана факультету
з навчальної та виховної роботи
 
Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook