Відбулася 73-я Всеукраїнська науково-практична студентська конференція «Маркетинг очима молоді: проблеми та перспективи»

11 квітня 2024 року

 

     Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі успішно провела 73-ю Всеукраїнську науково-практичну студентську конференцію під назвою “Маркетинг очима молоді: проблеми та перспективи”. Захід відбувся 4 квітня 2024 року та зібрав студентів з різних куточків України для обговорення актуальних питань у галузі маркетингу.

 

     Відкриваючи конференцію, заступник декана факультету аграрного менеджменту Лариса КАРПЕНКО, привітала учасників конференції та вручила грамоти та грошові призи переможцям І-го етапу студентських олімпіад з маркетингових дисциплін.

 

     Завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Валерій БОНДАРЕНКО  у вступному слові відзначив важливість подібних заходів для обміну досвідом та спільного пошуку рішень на перехресті сучасних викликів. Такі події стають не лише майданчиком для презентації наукових досліджень, а й сприяють збагаченню інтелектуального середовища та підтримці розвитку маркетингу в країні.

     На конференції відбулися цікаві доповіді та обговорення на теми, пов’язані з інноваційними підходами до маркетингових стратегій сільськогосподарських підприємств, викликами цифрової трансформації у маркетингу, а також вивченням сучасних трендів у споживчому ринку. Високий науковий рівень та активна участь учасників дозволили вирішити багато важливих питань, що стосуються розвитку маркетингової науки в Україні.

     Окремої уваги заслуговує доповідь студентки 4-го курсу спеціальності 075 Маркетинг ТОЮНДИ Анни «МАРКЕТИНГ В ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЦІ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРПЕСКТИВИ», що викликала жваве обговорення на засіданні.

     Основна дискусія фокусувалася на подоланні актуальних викликів, які постають перед маркетологами. Серед основних спікерів конференції ОМЕЛЬЯНЕНКО Олександр – аспірант 4-го року навчання кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, НОВІКОВА Софія та КУЧЕРУК Анастасія – студентки 4-го курсу спеціальності «Маркетинг», БЕРЕЗОВСЬКИЙ Богдан - студент Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти «Кам’янець-Подільського державного інституту», ХИТРУН Дарина – студентка 1-го курсу спеціальності «Маркетинг» та багато інших.

     Організатори конференції висловлюють подяку усім учасникам за їхній внесок у розвиток наукової спільноти та впровадження нових ідей у практику маркетингу.
     Результати конференції буде опубліковано в збірнику тез доповідей на сайті кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.

 

Щиро дякуємо усім учасникам конференції. Бажаємо Вам здоров’я, натхнення, невичерпної енергії та подальшої плідної праці.

 

Юлія ГАВРИЛЮК,
старший викладач кафедри маркетингу
та міжнародної торгівлі

Ірина КАЛЬКОВСЬКА,
асистент кафедри маркетингу
та міжнародної торгівлі

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook