Екскурсія до «Яготинського маслозаводу»

3 червня 2019 року

   24 травня студенти 1-го курсу спеціальності «Маркетинг» у рамках практичної підготовки з дисципліни «Вступ до фаху» в супроводі наставника групи доцента Олени Барилович та доцента Вікторії Ніколаєвської відвідали Товариство з додатковою відповідальністю «Яготинський маслозавод».

   ТДВ «Яготинський маслозавод» є одним із найпотужніших підприємств ГК «Молочний альянс». На сьогодні маслозавод випускає 36 видів молочної продукції під ТМ «Яготинське»: масло, молоко, сметану, кефір, ряжанку, термостатну молочну продукцію, м'які і кисломолочні сири, йогурти, питну закваску з наповнювачами та без них, а також унікальні продукти: функціональний кисломолочний продукт Геролакт, Какао на молоці, Турецький йогурт, Айран, айран з кропом, кисломолочний напій з подвійною дозою білку: Закваска PRO та Закваска PRO з наповнювачем «полуниця».

 

   У ході екскурсії цехами «Яготинського маслозаводу», відвідувачі ознайомились з ключовими виробничими процесами на підприємстві. Студенти відвідали приймально-апаратне відділення та виробничі цехи з виробництва цільномолочної продукції, кисломолочних сирів, маслоцех, цех виробництва «Великого молока»; побачили як виглядає лабораторія з контролю якості, як відбувається пакування продукції у різні види види упаковки, а також цех експедиції – місце, де зберігається продукція перед відвантаженням. Відвідувачів вразило, що всі процеси на підприємстві комп’ютеризовані та автоматизовані, що значно зменшує вплив людського фактору.

 

     На завершення екскурсії студенти взяли участь у дегустації продукції підприємства, під час якої мали змогу поставити запитання головним спеціалістам підприємства. Першокурсники також познайомились із PR-менеджером групи компаній «Молочний альянс» Світланою Хіноцькою, яка розповіла про особливості роботи відділу маркетингу та відповіла на питання студентів щодо нюансів роботи у сфері комунікацій.

 

     Загалом у гостей залишилось приємне враження про підприємство та його дружню і професійну команду.


Дякуємо організаторам ГК «Молочний альянс» за цікаву, корисну та пізнавальну екскурсію! 


 

Олена Барилович 

доцент кафедри маркетингу та

міжнародної торгівлі

 

 

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook