Інтерактивні методи на практичних заняттях з логіки

22 листопада 2019 року

 21 листопада 2019 року в Міжнародний день філософії було проведене практичне заняття з дисципліни логіка із використанням інтерактивних методів навчання для студентів першого та другого курсу факультету інформаційних технологій спеціальності "Інженерія програмного забезпечення".

 

Інтерактивні методи викладання розроблені заради кращого запам`ятовування та практичного застосування теоретичних знань у повному обсязі. Інтерактивне навчання є, не тільки цікавим, але і корисним.

Під час стандартних занять студенти часто втрачають інтерес до навчання, але інтерактивні методики створюють атмосферу уваги та зацікавленості. Вони просто роблять заняття більш цікавими та захоплюючими.

 

Міжнародний центр освіти ARMA пропонує ряд принципів, що дозволяють виразити головні особливості інтерактивних методів навчання:
1) Заохочувати активність студентів.
2) Використовувати питання, що стимулюють спілкування, дискусії та використання практичних навичок.
3) Використовувати прийоми, що наштовхують студентів на правильні відповіді, а також утримують увагу.
4) Підтримувати робочу атмосферу.
5) Включатися в роботу на одному рівні зі студентами допомага.чи їм засвоїти матеріал караще.

У результаті оптимального використання різних інтерактивних методів навчання, особливо на парах з логіки, змінюються позиції викладача та студента у навчально-виховному процесі. Із носія готових знань викладач перетворюється в організатора пізнавальної діяльності студентів, а останні стають рівноправними суб’єктами в навчанні. Водночас створюється та реалізується модель творчої особистості, яка не лише володіє навичками спілкування, а й вміє самостійно працювати над розвитком власного інтелекту, культури й моралі, використовує критичне мислення та аргументацію, виявляючи свій творчий потенціал, що є основою успішного подальшого професійного становлення особистості.

 

Студенти спеціальності "Інженерія програмного забезпечення" не тільки креативно підготувалися до семінару, але і виявили бажання продовжувати використання інтерактивних методик для навчання, і не лише з дисциліни логіка.

Ірина Матвієнко,
доцент кафедри філософії

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook