Студенти спеціальності соціальна робота та реабілітація відвідали проект дослідницької платформи PinchukArtCentre

11 листопада 2019 року

Студенти першого курсу спеціальності соціальна робота та реабілітація відвідали проект дослідницької платформи PinchukArtCentre, який представляє міжнародну виставку «Ain't nobody's business» (пер. «Не ваша справа») яка, посилаючись на хіт 1994 року шведської співачки-емігрантки Ардіс, активує голоси, що прагнуть свободи самовизначення, що так актуально сьогодні.

Студенти могли спостерігати представлені в експозиції  роботи Беатріз Ґонзалез (Колумбія), Миколи Карабіновича (Україна), Ігнаса Крунглевічуса (Литва), Ангеліни Меренкової (Росія), Заміра Сулейманова (Азербайджан), Люби Токаревої (Україна), Фабіани Фалейрос (Бразилія) та Сергія Шабохіна (Білорусь). Більшість художників вперше експонуються в Україні.

«Ain't nobody's business» провокує публічну дискусію щодо суперечливих відносин між владою та особистістю. Тон цій дискусії задає робота «MasturBar» бразильської мисткині Фабіани Фалейро. Виставка ставить під сумнів існуючі кордони між особистим та політичним, виявляючи вплив владних структур на свободу волевиявлення та самоідентифікації. Її дослідження зосереджуються на голосі та гендерній продуктивності через музику, перформанс та текст.

Наступна експозиція – це Мінімалістична скульптура Миколи Карабіновича «Не ворухнеться мертве плесо», зібрана з стріляних гільз, розповідає про об'єднання ЛГБТ + і про-мілітаристського дискурсів в сучасних українських реаліях. В основі роботи лежить трагічна історія одеського активіста і власника гей-клубу «Тема» Олександра Лисоконя, який з початком військових дій на сході України вирушив добровольцем на фронт і не повернувся. Зі смертю Лисоконя припинилося і існування клубу, який був важливим місцем сексуальної соціалізації в провінційному місті.

Для захисту особистих кордонів необхідно розрізняти мову придушення. Найчастіше головною метою публічного промовляння є маніпуляція. У той же час, багато важливих тем залишаються табуйованими для публічного діалогу. Проблема свободи публічної промови і надалі залишається вкрай актуальною для пост-радянських країн. Голос роботи Заміра Сулейманова «Важкі слова» вторгається в публічний простір міста, стверджуючи необхідність обговорення важливих сфер людського життя. Ці слова, GOD-ART-SEX, дійсно важкі. Їх значення оскаржувалося і змінювалося протягом всієї історії людства, і, тим не менш, саме вони мають перманентну важливість в будь-якому куточку землі. Ця свята трійця з трибуквених англійських слів сміливо подорожує містом, спонукаючи до розмови.

Особливо вразила студентів інсталяція, яка представляє інтер'єр кабінету, запорошеного пір'ям. Застосовуючи сюрреалістичний інструментарій, робота відсилає до граничного стану сну, де переплетені фантазії, спогади і уривки повсякденності.

«Кураторська платформа» PinchukArtCentre – це перш за все навчальна платформа для молодих людей, яка сприяє розширенню особистісних горизонтів бути більш відкритішими та толерантними до інакового, розмірковувати над темами, які актуально підняті сьогодні в нашій країні, та змінювати свої погляди на свободу волевиявлення, даючи собі права Жити. Тому відвідування таких заходів, як доступу до провідної практики та знань, для студентів є важливою та постійною інвестицією арт-центру в майбутнє покоління фахівців у соціально-психологічних сферах.

Арзуманян К.К.,

ст.викладач кафедри соціальної роботи та реабілітації


Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook