Навчальний процес продовжується
Вже тривалий час викладачами кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей для ефективної роботи зі студентами та покращення вивчення дисциплін застосовується ресурс E-learn.
Якщо розглянути особливості дистанційної освіти з погляду комунікацій між викладачем і студентом, то можна визначити такі її характерні риси:
· самоосвіта як основа дистанційного навчання, що передбачає самомотивацію студента щодо власного навчання, а також певний рівень самоорганізації особистості;
· спілкування викладача і слухача за принципом "один до одного", що відповідає за формою і змістом індивідуальній консультації;
· спілкування і взаємодія "один до одного" не виключає взаємодії "одного до багатьох", оскільки викладач, відповідно до заздалегідь складеного графіка, працює відразу з безліччю студентів. Така форма взаємодії нагадує традиційне навчання в класах;
· взаємодія "багатьох до багатьох" означає, що можливе одночасне спілкування безлічі студентів, які обмінюються між собою досвідом і враженнями.
Завдяки використанню сучасних технологій з’явилась можливість більш ефективно організовувати роботу студентів, надавати їм безпосередні консультації, відповідати на запитання, а, що особливо важливо, більше розглядати практичних і проблемних ситуацій.
Доцент кафедри англійської мови
для технічних та агробіологічних спеціальностей
Цимбал С.