Досвід дистанційного навчання

27 квітня 2020 року

Навчання в умовах карантину показало наскільки і студенти і викладачі зуміли гнучко і швидко перебудувати свою роботу у нестандартних ситуаціях, наскільки є якісний інтернет-доступ, наскільки зуміли ним скористатися.

Дистанційне навчання – це не просто написати у Viber “прочитати параграфи 4-5, вивчити слова, визначення, виконати вправи 1-3”, а й уміння на підґрунті засвоєного матеріалу, який обговорювався з викладачем, при необхідності отримання уточнюючих пояснень, створювати свої власні проекти і захищати їх базуючись на вивченому. Надавати та визначати технічні характеристики “Specifications”  певних об’єктів, описувати частини та функції двигунів “Engine parts”, пояснювати правила безпеки “Safety signs. Hazardsта інші.

Головне – це не просто знати, де шукати матеріал, а потрібно ще вміти ним користуватися.

Карантин, як і будь-яка криза, – це хороший привід набути нових професійних навичок; почати робити щось нове та вдосконалювати вже знайомі методи роботи.

На цьому тижні студенти успішно захистили свої проекти, за однією з пройдених тем. Дуже приємно усвідомлювати, що діти засвоїли пройдений матеріал, розуміють його і вдало оперують технічними термінами.

Доцент кафедри англійської мови

для технічних та агробіологічних спеціальностей

О. Пономаренко

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook