Дистанційне навчання студентів заочної форми навчання на агробіологічному факультеті

28 лютого 2021 року

 

24-26 лютого 2021 року співробітниками відділу регіонального розвитку, дистанційної освіти та заочного навчання було проведено опитування на агробіологічному факультеті для студентів заочної форми навчання щодо якості навчання. За результатами якого можна зробити висновок, що студенти із задоволенням здобувають нові знання та опановують їх під час виробничої діяльності.

Магістр першого року навчання спеціальності «Агрономія» ОПП «Агрохімія і ґрунтознавство» Марія Микула, вважає, що незважаючи на певну обмеженість та незвичність умов дистанційного навчання, викладачам вдалося організувати і провести навчальний процес на високому рівні. Студентка відмічає, високий рівень, фундаментальність та актуальність знань, умінь викладачів та цікаву подачу предметів в умовах обмеженої кількості годин та дистанційної форми навчання. Також студенти групи говорили про  гарну організацію навчального процесу і чіткий розподіл між груповою та самостійною роботою, чудово оформлені презентації до лекцій та курси в e-learn, інформативні лекції, групові заняття та завдання для нашої самостійної роботи, оперативний проміжний та фінальний контроль знань. До пар використовували найвищий коефіцієнт корисної дії - буквально кожна хвилина, яка виділена на вивчення наших предметів, є ефективною. Основним недоліком дистанційної форми навчання є відсутність лабораторно-практичної частини, ефективність якої досягається лише в навчальних лабораторіях.

 

Магістри висловили безмежну вдячність кожному викладачу і побажали міцного здоров'я, успіхів, наснаги і значних освітніх та наукових здобутків!

Зі слів магістра першого року навчання ОПП «Агрономія» Панченко Любові навчання на заочній формі пов’язано із зайнятістю на роботі та неповнолітніми дітьми. Тому, ми з радістю налаштувалися на онлайн навчання.  При цьому, не витрачаємо час на дорогу, а також не наражаємо себе і близьких на небезпеку, яка пов’язана з Covid-19, адже сьогодні увесь світ перейшов на дистанційний режим, там де це можливо, задля особистої та громадської безпеки.

 

 

Хочу відмітити підготовленість викладачів до занять, використання матеріалів із закордонних сайтів та з інших наукових джерел, наведення  прикладів з особистого досвіду. Викладачі на своєму життєвому прикладі наводять ситуації та корисну інформацію, які потім студенти аналізують і використовують.  Позитивною стороною є використання на парах викладачі «мозкових штурмів» або «ситуативних завдань». Однак певним мінусом є відсутність живого спілкування з одногрупниками, викладачами, здобуття навичок і умінь, які можливо досягти тільки під час виконання лабораторних робіт.

Магістр спеціальності 203 "Садівництво та виноградарство" Ірина Ткаченко  вважає, що лекції є цікавими, легкодоступними та зрозумілими проходять у форматі спілкування. Викладачі наводять чудові приклади із практичного досвіду життя, саме таким способом найлегше сприймається інформація та запам’ятовується. Дякуємо за цікаві практичні та лабораторні завдання, на яких ми можемо навчитися чомусь новому, адже саме за цим ми прийшли до Університету. Окрему подяку хочемо висловити за ставлення  до студентів-заочників, які суміщають роботу та навчання, і саме навчання у форматі онлайн нам дуже у цьому допомагає. Ми зі свого боку старанно вчимося, відвідуємо лекції, виконуємо поставлені завдання і далі будемо відповідально ставитися до покладених на нас зобов’язань, адже ми дорослі та відповідальні люди. Щиро дякуємо викладачам та деканату!

Зі слів магістра ОП «Агрономія» Володимира Ростоки у вирі подій, які відбуваються навколо нас, не можливо було залишити без уваги одну із головних тем – це навчання. На мою думку, можливість дистанційного навчання – це скоріше крок в перед, у всякому разі для категорії студентів заочної форми навчання, так як йде мова про значне заощадження і так дорогоцінного усім часу. Також слід зазначити решту переваг, а це – відсутність необхідності надання аудиторій для начитування лекційного матеріалу, необхідність переміщення та перебування в університеті під час санітарних обмежень. Буде не зовсім правильним, якщо залишити без уваги і певні негативні сторони цієї обставини, які теж мають право на життя у форматі даного інноваційного рішення. Такі із них, як деякі технічні недосконалості, а саме – періодичність підключення до конференції, не стабільність в інтернет з’єднання, які створюють певного роду дискомфорт під час лекцій. Але, якщо розглянути цей фактор у площині порівнянь із перевагами даної інновації та позитивними показниками то сміло можемо аргументувати її прирівнюванні до закону Паретто 80 до 20, звичайно ж із перевагами в кращу сторону.

Зазвичай, думки людей можуть відрізнятися, або навіть бути діаметрально протилежними, але, якщо у людини присутнє велике бажання досягти своєї мети, то власне дуже важко переконати її втому, що це не можливо. У нашому випадку це щось зовсім подібне до цього твердження, коли є велике бажання навчатись, отримувати нові знання, відкривати перед собою безкраї простори величі науки, то напевне ніякі соціальні, технічні або між іншим політичні перепони не стануть їй на заваді.

І заключним епілогом до цієї коротенької статті словами класика хочу сказати одне – що вчитись ніколи не пізно, як писав великий класик Української літератури І. Франко:

У кожного в руках тяжкий залізний молот,
І голос сильний нам згори, як грім, гримить:
"Лупайте сю скалу! Нехай ні жар, ні холод
Не спинить вас! Зносіть і труд, і спрагу, й голод,
Бо вам призначено скалу сесю розбить."

 

Інна  Семененко,  
методист 1 категорії відділу регіонального розвитку,
дистанційної освіти та заочного навчання,

Світлана Іллєнко

методист заочної форми навчання АБФ

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook