Діагностико-корекційна практика у спеціалізованому центрі «A.KID Tomatis-Kiev»

22 квітня 2021, 22:13

       21 квітня 2021 року в ході навчальної (діагностико-корекційної) практики в нас відбулася он-лайн зустріч із музично-корекційним педагогом, олігофренопедагогом, дефектологом, логоритмістом, консультантом методу Томатіс, провідним спеціалістом центру A.KID "Tomatis-Kiev" Гарастюк Оленою Орестівною. Під час зустрічі вся студентська група мала можливість познайомитися з особливостями Tomatis-терапії, нам розповіли про її переваги та специфіку, показали спеціальне обладнання (навушники), що застосовують у цьому методі.

Варто зауважити, що нас вразив той спектр проблем при вирішенні яких виявляється дієвим Tomatis – це дизартрія, алалія, дислексія, дисграфія, РАС, СДВГ, ЗПР та ММД. Ми почули й про інші методи роботи такі як: біоакустична корекція (БАК), бломберг-терапія ритмічними рухами, сенсомоторна корекція та інші.
Було цікаво дізнатися про те, які умови створюють в центрі для батьків в той час, коли їх діти перебувають на корекційних заняттях. Пані Олена розповіла нам про облаштування кімнат очікування, що там завжди є чай, кава, печиво, тільки зручні крісла та столи, щоб батьки могли зайнятися своїми справами або просто відпочити. Адже догляд і життя з дітьми, що мають певні порушення розвитку ‒ справа не з простих. «Мама, видихай» ‒ саме так називається суботня група, в якій займаються з дітками, і цим самим надаючи можливість батькам використати вільний час для задоволення власних потреб: прогулянки чи інших активностей.
Зустріч пройшла цікаво, пізнавально, спеціаліст була відкрита до будь-яких питань та відповідала на них таким чином, щоб ми змогли отримати важливу інформацію для власного професійного розвитку. Приємно отримувати інформацію від людини, яка повністю віддана своїй професійній справі, любить те, чим займається, адже вона може говорити багато, підкріплювати конкретними прикладами, а все сказане матиме емоційне підкріплення, щирість та чималий інформаційний посил.
У студентів групи була можливість поставити питання, які їх цікавили найбільше. Студенти воліли дізнатися про найцікавіші, найскладніші випадки, коли метод Tomatis виявився найбільш дієвим та показовим. Ще одне питання, яке було влучно поставлено: «Якими методами Ви користуєтеся на етапі діагностики?». У відповідь ми отримали інформацію про декілька вже відомих нам методів, також про  діагностику, що проводиться за допомогою спеціальної апаратури, один з яких нам продемонстрували.
Конструктивні запитання, поставлені студентами-психологами, засвідчили про їх вмотивованість, професійну орієнтованість та зацікавленість означеною тематикою.
В кінці зустрічі Олена Орестівна наголосила, що буде рада вітати студентів-практикантів спеціальності «Психологія» у центрі A.KID "Tomatis-Kiev" задля ознайомлення зі специфікою роботи в очному режимі.
Загалом така он-лайн зустріч допомогла нам як майбутнім психологам розширити уявлення про діапазон своєї професійної діяльності, поглибити знання щодо особливостей діагностичної та корекційної роботи,   ознайомитись з особливостями роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби.
 
 
Студентки 2-го курсу
спеціальності «Психологія»
Прохоренко Яна та Коляда Ауріка
Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook