НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА З ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ І ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ

10 березня 2023 року
Навчальна практика студентів є одним із важливих видів навчальної роботи. Практика здійснюється з метою набуття практичних навиків майбутніх спеціалістів для реальної практичної роботи з обліку, щоб забезпечити належний рівень професійної підготовки. Практика забезпечує узагальнення та поглиблення вивчених фахових дисциплін, формування їх взаємозв'язків і проявів у різних сферах маркетингу, розуміння студентами особливостей застосування теоретичних положень у практичній діяльності, їх адаптацію до умов роботи на підприємстві.
Основним завданням навчальної практики є набуття навичок застосування комп’ютерної техніки при побудові та використанні баз даних для систематизації отриманої інформації, а також підготовки презентаційних матеріалів, застосування сучасних інструментів бізнес-аналітики.
Протягом тижня в очному режимі у коледжі проходила навчальна практика з інформаційних систем і технологій у маркетингу спеціальності 075 Маркетинг. За час практики студенти навчились: розробляти математичні моделі задач, пов’язаних з маркетинговими дослідженнями; здійснювати пошук потрібної інформації в мережі Інтернет; розв’язувати економічні задачі за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій; встановлювати та налаштовувати спеціалізовані програмні засоби; швидко та вміло автоматизувати та оброблювати інформаційні дані різного потокового рівня; працювати із сучасними пошуковими системами, застосовувати інтернет-технології та відфільтровувати інформаційні дані; користуватися базами даних з ринковою, статистичною та аналітичною інформацією; впроваджувати нові технології обробки маркетингової інформації з використанням комп'ютерної техніки та автоматизованих систем обліку.
Навчальна практика була змістовною та цікавою.

 

 

Наталія БОГОМОЛОВА,
викладач економічних дисциплін

 


Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook