Виступ науковців університету на конференції “THE 10th SMART CITY APPLICATIONS International Conference” – результат активної співпраці факультетів

Виступ науковців університету на конференції

THE 10th SMART CITY APPLICATIONS International Conference” –

результат активної співпраці факультетів

З 10 по 12 листопада 2025 року у місті Тенжер, Марокко відбулася 10-та Міжнародна конференція SCA2025 - «SMART CITY APPLICATIONS» з міждисциплінарних питань застосування розумних міст SMART CITY, участь у якій прийняли понад 300 учасників з різних країни світу, а саме: США, Португалія, Велика Британія, Канада, Мароко, України, Малазія, Італія, Іспанія, Німеччина, Польща, Австрія, Туніс, Інді, Словенія та інших. Робоча мова конференції – англійська.

Організатором та засновником такої щорічної Міжнародної конференції є Medi-ADD Середземноморська асоціація наук та сталого розвитку (The Mediterranean Association of Sciences and Sustainable Development), яка надає майданчик для безпрецедентних можливостей дослідникам, науковцям, студентам та фахівцям різних галузей спілкуватися, співпрацювати, набувати знань та ділитися досвідом.


Medi-ADD заохочує виступи науковців з оригінальними дослідженнями, інноваційними проектами, практичним тематичним дослідженням та перспективними концепціями, пов'язаними з усіма аспектами розумних міст, включючи: цифрові двійники, георозумні інформаційні системи, розумну освіту, цифровий бізнес та розумну економіку, автоматизацію будівель, сталий розвиток та екологічні рішення, а також передові інформаційні технології та інформатику.

Топ спікери конференції - професори Mariofanna Milanova та Praneetha Kotla із США, а також Kamal Essalai з Марокко.



На 10-й ювілейній конференції було представлено 10 різногалузевих секцій, а саме: «Штучний інтелект та інженерні програм»; «Цифрові двійники та розумна мобільність»; «IoT та комунікаційні технології»; «Смарт-економіка та цифровий бізнес», «Освіта та цифрові технології»; «Передові обчислення та фінанси» та інших, на яких із доповідями виступили майже 300 учасників, які презентували свої наукові здобутки.

Науковців університету з факультетів конструювання та дизайну Оксана Зазимко, інформаційних технологій Володимир Назаренко та ветеринарної медицини Лариса Кліх представили спільне дослідження на секційному засіданні: «EDUCATION and LEARNING TECHNOLOGIES»у перший день проведення міжнародної конференції, які викликали жвавий інтерес в учасників мультидисциплінарного наукового заходу.

На секції «EDUCATION and LEARNING TECHNOLOGIES», де працювали 104 учасники конференції, Володимир Назаренко, доцент кафедри комп’ютерних систем, мереж та кібербезпеки презентував результати спільного дослідження, проведеного з Оксаною Зазимко, доцентом кафедри технології конструкційних матеріалів та матеріалознавства і Ларисою Кліх, професором кафедри біохімії на тему використання гейміфікації при виконанні лабораторних робіт.

У доповіді було презентовано результати дослідження з розробки, впровадження та оцінки гейміфікованої симуляційної платформи, яка інтегрує сучасні цифрові технології, імерсивні технології та модульні навчальні рамки для підтримки лабораторної освіти у вищій освіті. Як зазначив доповідач, платформа значно покращила залученість студентів, виконання завдань, концептуальне розуміння та безперервність навчання, зосередившись на трьох різних технічних та технологічних дисциплінах – біохімії, матеріалознавстві та комп'ютерних системах.



Основний результат роботи полягає у вирішенні проблеми фрагментації сучасних освітніх технологій. Замість того, щоб пропонувати універсальне рішення, наша платформа надає інтегровану, масштабовану та незалежну від дисципліни модель для сучасного лабораторного навчання. Модульність системи дозволяє налаштовувати сценарії, кросплатформне розгортання та аналітику в режимі реального часу, що робить її придатною для різноманітних інституційних контекстів та рівнів інфраструктури.

У дослідженні наголошується на здатності платформи підтримувати освітню стійкість в умовах збоїв, наприклад, під час пандемій, збройних конфліктів або логістичних обмежень, коли фізичні лабораторії недоступні. Незважаючи на свою обіцянку, платформа також створює проблеми, починаючи від калібрування механіки гейміфікації і закінчуючи справедливим доступом і дизайном оцінки. У майбутньому автори планують працювати над усуненням таких обмежень, вивчаючи довгострокове утримання, різноманітні профілі студентів та ширшу інтеграцію освітніх програм для використання її для різних освітніх компонентів.

Науковці університету планують і надалі розширювати наукові зв’язки між різними підрозділами для проведення спільних наукових досліджень та досягнення кращих результатів.

Оксана ЗАЗИМКО,

доцент кафедри технології конструкційних матеріалів та матеріалознавства