Моніторинг членами Вченої Ради університету якості освітнього процесу на кафедрі громадського здоров’я та нутриціології

В межах заходів, запланованих Вченою Радою НУБіП України, з метою моніторингу якості освітнього процесу та підготовки об’єктивного звіту на засідання Вченої Ради університету декана факультету харчових технологій та управління якістю продукції АПК Лариси Баль-Прилипко, присвяченого використанню інноваційних освітніх технологій, 7 жовтня на кафедру громадського здоров’я та нутриціології завітали члени комісії.
Зокрема, моніторингом були охоплені заняття на двох освітніх програмах, якими опікується кафедра – магістерській програмі «Нутриціологія» зі спеціальності «Харчові технології» та програмі підготовки бакалаврів «Нутрицілогія здорового харчування» зі спеціальності «Громадське здоров’я».
Членами комісії були відвідані такі заняття викладачів кафедри:
-
завідувача кафедри, к. мед. н. професора Олега Швеця - практичне заняття з дисципліни «Промоція здоров’я» з теми «Промоція здоров’я серцево-судинної системи» (магістри 2 року навчання) – відвідувач директор Навчально-наукового інститут лісового і садово-паркового господарства, д.с-г.н, професор,академік Лісівничої академії наук України Василишин Роман Дмитрович
-
професора кафедри, к. мед. н. Геннадія Ткача - практичне заняття з дисципліни «Анатомія людини» з теми «М’язи та фасції верхньої та нижньої кінцівок. Топографія верхньої та нижньої кінцівок» (бакалаври, 1 курс) – відвідувач к.в.н, доцент Мельник Олексій Олегович
-
доцента кафедри к.пед.н. Альони Альтанової – лекція з дисципліни «Психічне здоров’я» з теми «Аудит ресурсів та потреб у системі надання послуг у сфері психічного здоров’я.
Пріоритети та інструменти Всеукраїнської програми ментального здоров'я «Ти як?» (бакалаври, 2 курс) – відвідувач декан гуманітарно-педагогічного факультету, к.ф.н., доцент Інна Савицька;
-
доцента кафедри к.пед.н. Альони Альтанової –практичне заняття з дисципліни «Психічне здоров’я» з теми «Аналіз складових стресового епізоду та ресурсів стресостійкості. Практичні інструменти формування стресостійкості» (бакалаври, 2 курс) – відвідувач заступник декана гуманітарно-педагогічного факультету, д.філ.н., професор Світлана Харченко.
В цілому, членами комісії відмічено, що відвідані заняття відбулись на високому професійному та методичному рівнях, із застосуванням технологій активізації та підтримання мотивації студентської аудиторії – робота в малих групах, сторітелінг, робота з кейсами, відпрацювання практичних навичок, аналіз відофрагментів, використання матриці SWOT-аналізу, практикування психологічних технік на розвиток стресостійкості, використання елементів майстер-класу та практичного тренінгу, виконання тестових завдань, робота з лабораторним обладнанням та муляжами (симуляційний метод навчання). Магістри здійснювали правильне вимірювання артеріального тиску (автоматичним та механічним тонометрами), вимірювання окружності талії, працювали з вагами-біоімпеданс для монітору складу тіла, обговорювали самостійні роботи.
При розгляді інструментів стресостійкості зроблено акцент на специфіці програми підготовки бакалаврів, а саме, був продемонстрований зв'язок ментального здоров’я з харчуванням та вплив стресу на розлади харчової поведінки.
Здобувачі освіти також висловили свою неупереджену думку. Зокрема, магістри подякували Олегу Віталійовичу за цікаву інформацію, яка була презентована на практичному занятті «Промоція здоров’я серцево-судинної системи», зокрема, про Державну програму медичних гарантій, застосування фібро-тесту, матеріал щодо ефективних змін харчової поведінки, дефіциту вітаміну D, цікаві дані про хліб як одне з джерел надлишку солі. Загалом, магістри оцінили заняття як чудове поєднання практичного, наукового і філософського.
Викладачі кафедри громадського здоров’я та нутриціології постійно підвищують свій професійний та науковий рівень, організовують та беруть участь в чисельних науково-практичних конференціях, проходять психолого-педагогічне стажування, працюють над оновленням навчального контенту та вдосконалюють освітні технології. Кафедра цінує неупереджений доброзичливий підхід, який був продемонстрований членами комісії, прагне до конструктивного діалогу, обміну досвідом та постійного руху вперед.