Проєктні групи обговорили результати постакредитаційного моніторингу магістерських освітніх програм в ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження

У навчально-науковому інституті енергетики, автоматики і енергозбереження НУБіП України у листопаді 2025 року проведено внутрішній постакредитаційний моніторинг магістерських освітніх програм, які успішно пройшли акредитацію у 2024 році.
Постакредитаційний моніторинг — це системний контроль, що дозволяє оцінити відповідність освітніх програм сучасним стандартам, виконання рішень та рекомендацій, ухвалених під час акредитації, і спрямований на якісний розвиток навчального процесу.


До участі в обговоренні результатів моніторингу долучились начальник навчально-методичного відділу Лариса КЛІХ та начальник відділу управління якістю освіти Юлія СЛИВА.


На порядку денному був розгляд магістерських освітньо-професійних програм «Інженерія відновлювальних джерел енергії та енергоменеджмент» (гарант — Валерій ГОРОБЕЦЬ), «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» (гарант — Тарас ЛЕНДЄЛ) та освітньо-наукової програми «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» (гарант — Вячеслав ІВАЩУК).


Проєктні групи та кафедри загалом вже виконали більшість рекомендацій, наданих експертами Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти у процесі акредитації, що підтверджують позитивні зміни у змісті освітніх програм, їхній відповідності потребам ринку праці.


Серед ключових напрямів аналізу сучасність навчальних дисциплін, інтеграція цифрових та VR-інструментів, розвиток soft skills у магістрів, дотримання принципів академічної доброчесності, підтримка академічної мобільності, а також організація навчання для осіб з особливими освітніми потребами.


Водночас, у процесі моніторингу визначено низку питань, для вирішення яких потрібна підтримка адміністрації університету: це, насамперед, матеріально-технічне забезпечення, удосконалення доступу до освітніх ресурсів, розширення міжнародної співпраці та подальший розвиток інклюзивного освітнього середовища.


Внутрішній постакредитаційний моніторинг є важливим інструментом, який дозволяє своєчасно реагувати на сучасні виклики, забезпечувати відповідність освітніх програм державним і міжнародним стандартам, сприяє посиленню конкурентоспроможності, академічній мобільності та інклюзивності освіти.


1 / 1

Віталій САВЧЕНКО,
заступник директора ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження