Знайомство з системами збору аналітики для вебсайтів - Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console: відбулася відкрита лекція з вебаналітики

17 березня 2023 року
16 березня 2023 року старший викладач кафедри економічної кібернетики Інна Костенко провела відкриту лекцію з вибіркової дисципліни (за спеціальністю) «Вебаналітика» на тему «Знайомство з системами збору аналітики для вебсайтів: базові підходи збору даних трафіку в інтернет-аналітиці, Google Tag Manager та інтеграція даних з Google Analytics» для студентів спеціальностей 051 Економіка (Економічна кібернетика, Цифрова економіка) 3 курсу, 122 Комп'ютерні науки, 3 та 1ст курсу, а також 121 Інженерія ПЗ, 3 та 2ст курс.
 
Изображение выглядит как текст, монитор, снимок экрана, экранАвтоматически созданное описание
 
Під час лекції студенти мали нагоду познайомитися з основними підходами щодо збору аналітичних даних із вебсайтів та типовими інструментами вебаналітики, які включають доступ адміністратора до панелі управління сайтом.
Изображение выглядит как Веб-сайтАвтоматически созданное описание
Особливу увагу було приділено прикладним аспектам щодо індексування та ранжування вебсайтів в пошукових системах та передачі даних про трафік в бази даних. Розглянуто основні алгоритми Google, що використовуються для пошукової видачі. В подальшому детально деталізовано процес передачі інформації до систем вебаналітики та бекенду.
 В процесі лекції студенти познайомилися з інтерфейсом та принципами роботи Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console. В подальшому саме дані системи будуть використані на лабораторних заняттях для налаштування та збору даних про вебсайти. Студентам надано приклади вебсайтів-конструкторів, які стали базовими для минулих курсів в роботі з налаштуванням аналітики та формуванням динамічних dashboards
https://docs.google.com/document/d/179rbENfaKfmHxH4sM5tj1e-FoG6HPyb-/edit?usp=sharing&ouid=101709900622982427721&rtpof=true&sd=true
Також звернуто увагу на інтеграцію сервісів Google, які за рахунок цього забезпечують більш якісну аналітику даних вебсайтів та маркетингові дослідження, зокрема, глибший аналіз конверсійності, результати A/В тестування, використання інструментів для роботи з органічним та платним трафіком. На лекції розглянуто інтерфейс та демонстраційний варіант dashboards в Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console. 
На завершення заняття розглянуто типові інструменти вебаналітики  в соціальних мережах та ознайомлено студентів з особливостями формування ремаркетингу в них.
Відвідали лекцію заступник декана факультету інформаційних технологій Наталія Клименко, завідувач кафедри економічної кібернетики Дмитро Жерліцин, викладачі кафедри економічної кібернетики – доценти Наталія Рогоза та Тетяна Коваль.
 
Тетяна Коваль,
доцент кафедри економічної кібернетики.
 
Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook