Магістерський старт: у НУБіП України розпочалися захисти робіт здобувачів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки

Університет дарує крила тим,
хто наважився шукати істину
в щоденній наполегливості


Захист магістерських кваліфікаційних робіт є ключовим етапом професійного становлення здобувачів другого рівня вищої освіти та відображає ступінь їх готовності до самостійної науково-дослідної та педагогічної діяльності. Для спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» цей процес набуває особливої ваги, оскільки формує нове покоління педагогів, здатних працювати в умовах швидких соціокультурних змін та цифрової трансформації освіти.


У НУБіП України підсумкова атестація традиційно відзначається професійною організацією та високими вимогами до наукового рівня робіт. Захист магістерських кваліфікаційних робіт традиційно став важливою академічною подією, що підтверджує професійну зрілість та готовність майбутніх педагогів до самостійної науково-методичної діяльності.



Цьогорічний старт захистів випускників кафедри педагогіки пройшов у піднесеній, урочистій, дружній атмосфері наукового дискурсу. З початком роботи ДЕК магістрантів привітав заступник декана гуманітарно-педагогічного факультету докт.пед.наук, професор Ігор БУЦИК. До роботи екзаменаційної комісії долучився президент НУБіП України, академік НАПН і НААН України, професор Станіслав Миколайович НІКОЛАЄНКО, чия присутність надала події особливої вагомості, значущості та підкреслила пріоритетність розвитку педагогічної науки в університеті. Науковий діалог професора кафедри педагогіки з випускниками магістерської програми «Педагогіка вищої школи» підтвердив, що сучасний педагог має бути не лише носієм знань, а й лідером освітніх змін, здатним працювати в умовах цифрової трансформації, оновлення державних освітніх стандартів та викликів воєнного часу.


Здобувачі представили результати багатомісячної дослідницької та практичної роботи, демонструючи ґрунтовні теоретичні напрацювання, авторські методичні розробки, інноваційні підходи до формування професійних компетентностей студентів. Роботи було присвячено актуальним напрямам: використанню ІКТ в освіті, змішаному навчанню, формуванню м’яких навичок, культури професійного спілкування, розвитку національних цінностей, національної ідентичності здобувачів освіти, формуванню громадянської відповідальності, здорового способу життя.


Голова ДЕК докт.пед.наук, професор Ірина ДЕМЧЕНКО та члени екзаменаційної комісії докт.пед.наук, професор Наталія ГРЕЧАНИК, докт.пед.наук, професор Руслан СОПІВНИК, канд.пед.наук, доцент Лідія ЧЕРЕДНИК відзначили високий рівень академічної культури, творчий підхід, уміння презентувати результати дослідження та відповідати на фахові запитання. Багато рекомендацій здобувачів отримали схвальні відгуки та можуть бути впроваджені в освітній процес факультету, університету та інших закладів вищої та фахової передвищої освіти. Особливо схвальні відгуки отримали дослідження, які презентували Роман ЧЕПЕЦЬ, Софія ОМЕЛЬЧЕНКО, Вікторія КОВАЛЬЧУК, Микола ГРИЩЕНКО.


Початок захисту магістерських робіт у НУБіП України підтвердив високий рівень підготовки здобувачів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» та їх здатність презентувати власні наукові результати на фаховому рівні. Представлені дослідження продемонстрували орієнтацію на сучасні освітні тенденції — цифровізацію, інноваційні педагогічні технології, компетентнісний підхід і розвиток національної ідентичності здобувачів освіти. Перший день серії захистів засвідчив: майбутні педагоги НУБіП України впевнено опановують сучасні наукові та методичні інструменти, готові відповідати на виклики часу й робити свій внесок у розвиток української освіти.


Успішні виступи магістрантів, їх здатність захищати власні ідеї та обґрунтовувати результати досліджень засвідчили, що НУБіП України формує конкурентоспроможних, відповідальних та інноваційно орієнтованих педагогів. Отже, старт захистів не лише визначив завершення важливого етапу підготовки магістрів, а й продемонстрував готовність молодих фахівців долучатися до розв’язання актуальних завдань української освіти та сприяти її подальшому оновленню.

Лідія ЧЕРЕДНИК,
завідувач кафедри педагогіки (в.о.)