Успішний старт екзаменаційної сесії у третьокурсників-маркетологів
Під час карантину студенти 3 курсу 1 групи активно навчалися дистанційно і здобули навички у користуванні різними сервісами, що допомогло у проведенні якісного спілкування з викладачами.
22 травня 2020 року студенти 3 курсу 1 групи факультету аграрного менеджменту спеціальності «Маркетинг» успішно розпочали екзаменаційну сесію. Перший екзамен був з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» під керівництвом доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, кандидата економічних наук Бабічевої Олени Іванівни. Другим викладачем, що брав участь в екзамені, була наш куратор – Четверик Олена Вікторівна.
Екзамен з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» розпочався в запланований час та у відповідності із затвердженим розкладом проведення заліково-екзаменаційної сесії на факультеті аграрного менеджменту. Дистанційна форма здачі екзамену відбувалася через навчальний портал НУБіП України на платформі Е-learn.
О 10 годині відбулася Zoom-конференція для проведення інструктажу та обговорення організаційних питань. За розкладом другої пари студенти приступили до виконання екзаменаційних завдань. Іспит складався з 24 завдань різного типу та рівня складності. Після написання іспиту проводилася співбесіда з кожним студентом для захисту екзаменаційних робіт.
Протягом курсу з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» ми дізналися багато нового та виконували різні цікаві завдання. Наприклад, кожен студент досліджував власну торгову марку роздрібної мережі та маркетингові інструменти їх просування.