Викладачі кафедри ОПБСТ прийняли участь в семінарі для науково-педагогічних та педагогічних працівників
Збереження психічного здоров’я студентської молоді сьогодні постає одним із найважливіших завдань закладів вищої освіти України. У контексті його виконання 19 вересня 2024 р. у НУБіП України з ініціативи проректора з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олени Глазунової та організаційної підтримки декана гуманітарно-педагогічного факультету Інни Савицької відбувся черговий науково-практичний семінар «Психолого-педагогічні технології збереження психічного здоров’я студентської молоді у воєнний та повоєнний період». Захід відбувся у змішаному форматі, продовживши цикл семінарів, що заплановані для науково-педагогічних працівників у 2024/2025 навчальному році.

У семінарі взяли участь викладачі різних факультетів університету та його відокремлених підрозділів, адже важливість розуміння специфіки прояву ментального здоров’я у стресових умовах війни та знання шляхів його підтримання усвідомлюють сьогодні усі. Від кафедри охорони праці та біотехнічних систем у тваринництві на семінарі були присутні доценти Віктор Ребенко, Світлана Потапова та Євгенія Марчишина.
Аспірант кафедри психології Юрій Дудник у короткій доповіді «Особливості здійснення навчальної діяльності студентами в часі воєнного стану» ознайомив учасників семінару з попередніми результатами емпіричного дослідження змін у навчальній діяльності студентів в часі війни. Викладачі мали змогу побачити, як здобувачі вищої освіти у нашому університеті та Ірпінському фаховому коледжі оцінюють зміни у своїй навчальній діяльності протягом останнього року: її результативність та процесуальні характеристики.
Доцент кафедри психології, кандидат педагогічних наук, доцент Людмила Омельченко презентувала учасникам міні-тренінг «Стресостійкість у педагогічному колективі: техніки самодопомоги». Присутні не лише ознайомились із методами і прийомами самодопомоги у стресових умовах, а й мали змогу повправлятись у їх застосуванні.
Юрій Дудник провів майстер-клас із надання першої психологічної допомоги особистості в екстремальних умовах, запит про сутність якої неодноразово був звернений до кафедри психології. Учасники заходу ознайомились із чотирма кроками техніки, особливостями їх реалізації та правилами здійснення.
Для актуалізації розуміння переваг та необхідності виконання викладачами фасилітативних функцій в освітньому процесі під час воєнного стану Ірина Мартинюк запросила присутніх до участі в інтерактивній грі «Фасилітативна технологія в освітньому процесі ЗВО як шлях до збереження ментального здоров’я здобувачів вищої освіти». Учасники мали змогу перевірити своє знання сутності фасилітативного підходу у викладанні та взаємодії зі студентами, проаналізувати особливості його реалізації у різних ситуаціях професійної діяльності та позмагатись за першість у швидкості надання зворотного зв’язку.




