Професор Радзиховський Микола Леонідович, 28 листопада 2025 року представляв НУБіП України в освітньо-науковому форумі
В контексті профорієнтаційної роботи та налагодження виробничих зв’язків між середніми загальноосвітніми закладами та закладом вищої освіти, професор Радзиховський Микола Леонідович, 28 листопада 2025 року представляв Національний університет біоресурсів і природокористування України в освітньо-науковому форумі «Орбіта громадянського становлення: школа як простір наукового пошуку, національної ідентичності та лідерства».
Метою даного форуму постала презентація та поширення інноваційного досвіду Школи №36 імені С.П. Корольова міста Києва у формуванні освітнього середовища, що поєднує науковий пошук, виховання національної ідентичності та розвиток лідерських якостей учнівської молоді через призму спадщини видатного українського конструктора Сергія Павловича Корольова.
На сьогодні, в умовах реформування освіти зростає актуальність співпраці між такими закладами, адже школа готує підґрунтя для того, щоб майбутній студент пізніше став не тільки висококваліфікованим спеціалістом у своїй галузі, а й всебічно розвиненою особистістю. В рамках такої кооперації необхідна плідна співпраця педагогів усіх рівнів системи освіти, що дає можливість поєднувати їх знання, вміння, навички та досвід для ефективного вирішення нагальних проблем освіти та підвищення рівня професіоналізму.

Микола Леонідович зауважив, що співпраця між середньою та вищою школою важлива для плавного переходу учнів до вищої освіти, адже вона дозволяє узгодити навчальні програми, ознайомити учнів з вимогами університету та допомогти їм сформувати цілі й мотивацію до навчання. Таке партнерство покращує освітній процес, робить його ефективнішим, а також сприяє розвитку ключових компетентностей учнів, таких як критичне мислення та академічна доброчесність. Вища школа може допомагати середній школі формувати навчальні програми, які краще підготують учнів до студентського життя, а середні школи можуть надавати зворотний зв'язок щодо готовності учнів до викликів університету. Такі спільні заходи та програми допоможуть учням краще зрозуміти, чого від них очікують у виші, що зменшить стрес та полегшить адаптацію до нового середовища.