Викладання як майстерність впливу: педагогічна практика Андрія Тишечка
На кафедрі глобальної економіки навчально-наукової програми підготовки здобувачів ступеня доктора філософії педагогічна практика є обов’язковим етапом професійного становлення майбутніх науково-педагогічних працівників. Метою практики є не лише відпрацювання навичок проведення занять та підготовки навчально-методичних матеріалів, а й формування системи компетентностей, необхідних для ефективної комунікації зі здобувачами освіти.
Педагогічна практика в аспірантурі – це більше, ніж частина освітньо-наукової програми. Це виклик, проба сил і, водночас, можливість знайти власний голос у викладанні. Саме з такою відкритістю до нового досвіду підійшов до проходження практики аспірант кафедри глобальної економіки Андрій ТИШЕЧКО. У межах практики аспірант долучився до викладання дисципліни, орієнтованої на економічний аналіз аграрного виробництва. Особливістю роботи Андрія ТИШЕЧКО став авторський підхід до побудови занять, де аспірант структурував теми через запитання, спонукання до дискусій та моделювання реальних виробничих ситуацій.
У процесі проходження педагогічної практики Андрій ТИШЕЧКО також вів спостереження за методикою колег, відвідував відкриті заняття науково-педагогічних працівників економічного факультету, аналізував власні підходи до викладання, що засвідчило його здатність до професійного росту.
За результатами проходження практики керівник педагогічної практики д.е.н., професор, Наталія ВДОВЕНКО відзначила високий рівень аналітичної підготовки, вміння адаптувати економічну теорію до прикладних умов галузі та відповідальне ставлення до кожного етапу освітнього процесу.
Педагогічний старт Андрія Тишечка – це приклад того, як академічна практика перетворюється на справжній майданчик для педагогічних інновацій і професійної трансформації.
Успіхів Вам, Андрій Васильович, і подальшого зростання в науково-викладацькій справі! Марина ПАВЛЕНКО, асистент кафедри глобальної економіки
Педагогічна практика в аспірантурі – це більше, ніж частина освітньо-наукової програми. Це виклик, проба сил і, водночас, можливість знайти власний голос у викладанні. Саме з такою відкритістю до нового досвіду підійшов до проходження практики аспірант кафедри глобальної економіки Андрій ТИШЕЧКО. У межах практики аспірант долучився до викладання дисципліни, орієнтованої на економічний аналіз аграрного виробництва. Особливістю роботи Андрія ТИШЕЧКО став авторський підхід до побудови занять, де аспірант структурував теми через запитання, спонукання до дискусій та моделювання реальних виробничих ситуацій.


У процесі проходження педагогічної практики Андрій ТИШЕЧКО також вів спостереження за методикою колег, відвідував відкриті заняття науково-педагогічних працівників економічного факультету, аналізував власні підходи до викладання, що засвідчило його здатність до професійного росту.
За результатами проходження практики керівник педагогічної практики д.е.н., професор, Наталія ВДОВЕНКО відзначила високий рівень аналітичної підготовки, вміння адаптувати економічну теорію до прикладних умов галузі та відповідальне ставлення до кожного етапу освітнього процесу.
Педагогічний старт Андрія Тишечка – це приклад того, як академічна практика перетворюється на справжній майданчик для педагогічних інновацій і професійної трансформації. Успіхів Вам, Андрій Васильович, і подальшого зростання в науково-викладацькій справі! Марина ПАВЛЕНКО, асистент кафедри глобальної економіки