Навчальна робота


Кафедра забезпечує підготовку студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр" (магістр ветеринарного спрямування) за спеціальностями:

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE

Факультет агробіологічний

201 - Агрономія

203 - Садівництво, плодовоовочівництво та виноградарство


Факультет захисту рослин, біотехнологій та екології

101 - Екологія

202- Захист і карантин рослин

162 - Біотехнології та біоінженерія

Факультет ветеринарної медицини
211 - Ветеринарна медицина

212- Ветеринарна гігієна, санітарія та експертиза

Факультет харчових технологій та управління якістю продукції АПК:
181 - Харчові технології

229 - Громадське здоров"я



Навчально-науковий інститут лісового і садово-паркового господарства

205 - Лісове господарство
206 - Садово-паркове господарство

187 - Деревообробні та меблеві технології

Факультет конструювання та дизайну

133 - Галузеве машинобудування
192 - Будівництво та цивільна інженерія


Навчально-науковий інститут енергетики, автоматики і енергозбереження

174 - Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка

144 - Теплоенергетика



Факультет тваринництва та водних біоресурсів

204 - Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва


Факультет механіко-технологічний

208 – Агроінженерія

274 - Автомобільний транспорт

Викладачі кафедри проводять заняття зі студентами заочного відділення НУБіП України в міжкафедральних навчальних лабораторіях на базі

• Малинського лісотехнічного коледжу
• Лубенского лісотехнічного колледжу;
• Таращанського агротехнічного коледжу.


Основна мета навчальної роботи кафедри - постійно вдосконалювати педагогічну майстерність викладачів, методологію системного підходу до проведення всіх видів навчальної роботи.
Відповідно до цього, діяльність кафедри з навчальної роботи зосереджена на:

· вдосконаленні модульно-рейтингової системи навчання і контролю знань;
· подальшому аналізі робочих навчальних програм курсів, що викладаються кафедрою, з метою розширення міжпредметних зв’язків, максимальної профільованості курсів до майбутньої спеціальності студентів;
· вдосконаленні модульно-рейтингової системи навчання і контролю знань, широкому впровадженні самостійної роботи студентів, проблемних методів навчання та інших методів активізації навчального процесу;
· продовженні поновлення лекційного демонстраційного експерименту, створенні та широкому використанні наочних матеріалів та технічних засобів навчання;

Для активізації навчального процесу, підвищення мотивації студентів до набуття якісних знань, розвитку розумової діяльності, логічного мислення, перед кафедрою стоїть завдання впровадити в навчальнний процес комп"ютерні тренажери із загальної, неорганічної та аналітичної хімії.




Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE