- Головна
- Навчальна робота
- Освітні програми (ОС "Бакалавр", "Магістр")
- Обговорення освітніх програм
- Робочі програми, силабуси, електронні навчальні курси (ОС "Бакалавр")
- Робочі програми, силабуси, електронні навчальні курси (ОС "Магістр")
- Запрошуємо до навчання на першому (бакалаврському) рівні за спеціальністю «Журналістика»!
- Запрошуємо до навчання на другому (магістерському) рівні за спеціальністю «Журналістика»!
- Медіалабораторія
- Практичне навчання
- Переваги навчання у нас
- Роботодавці
- Наукова діяльність
- Перелік наукових послуг
- Акредитація
- Профорієнтаційна робота
- Навчально-методичне забезпечення дисциплін для інших спеціальностей
- Тематика курсових та кваліфікаційних робіт
- Опитування студентів і викладачів
- Міжнародна діяльність
- Сторінка магістра
- Скринька довіри
- Навчально-методична робота
- Інформуємо здобувачів
- Студентська медіаплатформа
Практичне навчання
навчальна (ознайомлювальна) для студентів І курсу
ПРАКТИКА-2023
Для практичної роботи кожен з них обирав собі базу практики. Ті, хто не зміг це зробити, мав змогу практикуватися на базі медіалабораторії. Тим паче, що якраз у цей період наш університет святкував свій день народження і роботи журналістам було вдосталь. Це вони висвітлювали усі події у соціальних мережах, знімали відео для каналу "Свій НУБіП", брали інтерв'ю у гостей свята.
Проте багато студентів робили власні практичні матеріали, які суголосні з їхніми бакалаврськими роботами. Таким чином, вони демонстрували, що робили не лише теоретичну частину, а й практичну. Тут були й розроблені рекламні банери університету, і відео про свій рідний край, і фоторепортаж, і геймерські огляди.... Різноманіття жанрів і сюжетів.
А ті зі студентів, хто працював у ЗМІ – показували свої готові сюжети.
ПРАКТИКА-2022
У непростий період змішаного навчання в умовах воєнного стану було прийняте рішення запровадити для студентів-журналістів формат наскрізної практики. Зокрема, першокурсники працюватимуть над створенням відеосюжету за однією з актуальних тем, другокурсники розширять жанрову палітру своїх робіт у межах вивчених навчальних дисциплін «Аудіовізуальне виробництво», «Радіожурналістика та подкастинг», третьокурсники створюватимуть інтерв’ю на тему: «Як війна змінила життя та світогляд людини», тим самим долучаючись до когорти тих, хто збирає такі історії, фіксує і зберігає їх для майбутніх поколінь. Студенти четвертого курсу вже виконали індивідуальні завдання, суголосні з темами бакалаврських робіт, тим самим поглибили власні дослідження: самостійно обирали жанри, у межах яких виконувались завдання, новий ракурс, напрямок, тональність тощо.
Досвідчені четвертокурсники стали прикладом для студентів молодших курсів. Перебуваючи у важких умовах, іноді, в окупації та під обстрілами, вони все ж продемонстрували неабияку фахову майстерність, дисциплінованість та бажання працювати за фахом.
Так, Віталій МІКУЛА презентував власну статтю про війну, опубліковану в періодичному виданні; Софія ГРАБОВСЬКА створила особистий блог, де, як професійна блогерка, висвітлює тему збереження культурних пам’яток та нашої ідентичності в умовах війни; Орина ЗЕЛЕНІНА у лонгріді проаналізувала зміну іміджу Володимира Зеленського від коміка до Президента України сьогодні; Анна ЛЕВЧЕНКО зробила соціальну рекламу-постер про загибель мотоциклістів на дорогах; а Вікторія ХЛОПЧАНЮК – відеоролик про війну в Україні, перегляд якого зворушує до сліз.
Це – лише частина творчих робіт, які студенти виконали в екстремальних умовах, але з максимальною професійністю, що відзначили викладачі кафедри журналістики та мовної комунікації на захисті практичних робіт студентів. Викладач кафедри, ведуча суспільного радіо Анна ДАНЬКО-СЛІПЦОВА відмітила надзвичайну фахову майстерність студентів, а доцент кафедри Наталія АДАМЧУК – нагальність та актуальність виконаних завдань, які сприяли зануренню студентів у справжнє журналістське життя.
ПРАКТИКА-2021
Віталіна Канцеляренко та Байрам Оруджев освоюють тон-студію, де начитують закадрові тексти
Відеокамери та необхідна техніка "чекають" на виїзд чергової знімальної групи на зйомку.
У кухні можна обмінятися враженнями, обговорити плани і творчі задуми, або просто попити водички.
РАЗОМ. На згадку про спекотні дні червневої практики.
Парламентський телеканал «РАДА» розташований в урядовому кварталі в багатоповерховому будинку, де працюють комітети Верховної Ради України.
Це єдиний державний канал в країні. Він відстежує процес законотворення від появи законодавчої ініціативи до голосування у сесійній залі, висвітлює роботу комітетів і депутатів ВР. Канал не має жодної політичної заангажованості. Кожен депутат незалежно від фракції має право на ефірний час до 20 хвилин на місяць.
Канал «РАДА» – це єдина "камера", що допущена до протоколів Голови Верховної Ради України і завжди висвітлює офіційні та робочі візити Голови ВР. Мовники країни зобов’язані брати сигнал каналу під час висвітлення важливих державних подій. Це одна з умов отримання ліцензії на мовлення.
Режисер Олена Сторожук пояснює, як відбувається відеотрансляція.
Звукорежисер Тетяна Корякова на прикладі телемарафону на честь Дня Конституції України розповідає про можливості звукорежисерського пульта, який одночасно передає прямий звук з кількох джерел: сесійної зали, студії, ПТС (пересувної телевізійної станції), кулуарів ВР, де відбуваються брифінги, включень міст, skype.
В ефірній студії – Марина Качурина та Юлія Микитенко
Андрій Кострикін шукає найкращий ракурс.
Цікавою була зустріч з головним редактором каналу «РАДА» Тетяною Деркач.
Творчий тандем: Юлія Микитенко та Андрій Кострикін.
Дарина Радчук та Вероніка Бердник біля моніторів в ефірній апаратній
Кілька кроків до студії ... і Дарина з Веронікою уже на екранах моніторів!
професор кафедри журналістики та мовної комунікації