Анастасія Бовсуновська - дистанційне навчання магістрів спеціальності «Захист і карантин росли» під час карантину
Normal
0
21
false
false
false
EN-US
X-NONE
X-NONE
DefSemiHidden="false" DefQFormat="false" DefPriority="99"
LatentStyleCount="371">
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 2" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 3" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 4" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 5" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 6" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 7" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 8" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 9" >
Name="index 1" >
Name="index 2" >
Name="index 3" >
Name="index 4" >
Name="index 5" >
Name="index 6" >
Name="index 7" >
Name="index 8" >
Name="index 9" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 1" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 2" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 3" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 4" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 5" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 6" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 7" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 8" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 9" >
Name="Normal Indent" >
Name="footnote text" >
Name="annotation text" >
Name="header" >
Name="footer" >
Name="index heading" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="caption" >
Name="table of figures" >
Name="envelope address" >
Name="envelope return" >
Name="footnote reference" >
Name="annotation reference" >
Name="line number" >
Name="page number" >
Name="endnote reference" >
Name="endnote text" >
Name="table of authorities" >
Name="macro" >
Name="toa heading" >
UnhideWhenUsed="true" Name="List" >
Name="List Bullet" >
Name="List Number" >
Name="List 2" >
Name="List 3" >
Name="List 4" >
Name="List 5" >
Name="List Bullet 2" >
Name="List Bullet 3" >
Name="List Bullet 4" >
Name="List Bullet 5" >
Name="List Number 2" >
Name="List Number 3" >
Name="List Number 4" >
Name="List Number 5" >
Name="Closing" >
Name="Signature" >
UnhideWhenUsed="true" Name="Default Paragraph Font" >
UnhideWhenUsed="true" Name="Body Text" >
Name="Body Text Indent" >
Name="List Continue" >
Name="List Continue 2" >
Name="List Continue 3" >
Name="List Continue 4" >
Name="List Continue 5" >
Name="Message Header" >
Name="Salutation" >
Name="Date" >
Name="Body Text First Indent" >
Name="Body Text First Indent 2" >
Name="Note Heading" >
Name="Body Text 2" >
Name="Body Text 3" >
Name="Body Text Indent 2" >
Name="Body Text Indent 3" >
Name="Block Text" >
Name="Hyperlink" >
Name="FollowedHyperlink" >
Name="Document Map" >
Name="Plain Text" >
Name="E-mail Signature" >
Name="HTML Top of Form" >
Name="HTML Bottom of Form" >
Name="Normal (Web)" >
Name="HTML Acronym" >
Name="HTML Address" >
Name="HTML Cite" >
Name="HTML Code" >
Name="HTML Definition" >
Name="HTML Keyboard" >
Name="HTML Preformatted" >
Name="HTML Sample" >
Name="HTML Typewriter" >
Name="HTML Variable" >
Name="Normal Table" >
Name="annotation subject" >
Name="No List" >
Name="Outline List 1" >
Name="Outline List 2" >
Name="Outline List 3" >
Name="Table Simple 1" >
Name="Table Simple 2" >
Name="Table Simple 3" >
Name="Table Classic 1" >
Name="Table Classic 2" >
Name="Table Classic 3" >
Name="Table Classic 4" >
Name="Table Colorful 1" >
Name="Table Colorful 2" >
Name="Table Colorful 3" >
Name="Table Columns 1" >
Name="Table Columns 2" >
Name="Table Columns 3" >
Name="Table Columns 4" >
Name="Table Columns 5" >
Name="Table Grid 1" >
Name="Table Grid 2" >
Name="Table Grid 3" >
Name="Table Grid 4" >
Name="Table Grid 5" >
Name="Table Grid 6" >
Name="Table Grid 7" >
Name="Table Grid 8" >
Name="Table List 1" >
Name="Table List 2" >
Name="Table List 3" >
Name="Table List 4" >
Name="Table List 5" >
Name="Table List 6" >
Name="Table List 7" >
Name="Table List 8" >
Name="Table 3D effects 1" >
Name="Table 3D effects 2" >
Name="Table 3D effects 3" >
Name="Table Contemporary" >
Name="Table Elegant" >
Name="Table Professional" >
Name="Table Subtle 1" >
Name="Table Subtle 2" >
Name="Table Web 1" >
Name="Table Web 2" >
Name="Table Web 3" >
Name="Balloon Text" >
Name="Table Theme" >
Name="List Paragraph" >
Name="Intense Quote" >
Name="Subtle Emphasis" >
Name="Intense Emphasis" >
Name="Subtle Reference" >
Name="Intense Reference" >
UnhideWhenUsed="true" Name="Bibliography" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="TOC Heading" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 1" >
Name="Grid Table 6 Colorful Accent 1" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 1" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 2" >
Name="Grid Table 6 Colorful Accent 2" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 2" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 3" >
Name="Grid Table 6 Colorful Accent 3" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 3" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 4" >
Name="Grid Table 6 Colorful Accent 4" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 4" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 5" >
Name="Grid Table 6 Colorful Accent 5" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 5" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 6" >
Name="Grid Table 6 Colorful Accent 6" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 6" >
Name="List Table 1 Light Accent 1" >
Name="List Table 6 Colorful Accent 1" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 1" >
Name="List Table 1 Light Accent 2" >
Name="List Table 6 Colorful Accent 2" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 2" >
Name="List Table 1 Light Accent 3" >
Name="List Table 6 Colorful Accent 3" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 3" >
Name="List Table 1 Light Accent 4" >
Name="List Table 6 Colorful Accent 4" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 4" >
Name="List Table 1 Light Accent 5" >
Name="List Table 6 Colorful Accent 5" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 5" >
Name="List Table 1 Light Accent 6" >
Name="List Table 6 Colorful Accent 6" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 6" >
- Представтесь, будь ласка. Де ви знаходитеся на період карантину?
Я студентка-магістратури 1 року навчання спеціальності «Захист і карантин рослин» Анастасія Бовсуновська. Перебуваю у селі за Києвом. Тут майже нічого не змінилось, адже карантин суттєвіше вплинув лише на великі міста.
- Чи легко Ви адаптувалися до дистанційного режиму навчання?
Я легко адаптувалася до такого навчання, це не складно. Але все ж інколи не вистачає викладача, якому можна задати питання і швидко отримати на нього вірну відповідь, адже на Інтернет не завжди можна покладатись.
У дистанційному навчанні при вивченні дисципліни «Фізіологічні зміни в живих організмах при застосуванні ЗЗР» нам дуже допомагає навчальний портал НУБіП - elearn, адже там є все, що необхідно для вивчення цього предмету. У вільному доступі є презентації до лекцій, які дають можливість швидко написати конспект. Також до всіх занять є відеоматеріали. Легко виконувати практичні та індивідуальні завдання, тому що є посилання на джерела. Швидко їх виконавши, одразу відправляємо на оцінювання. Це дає нам змогу краще підготуватися до підсумкової модульної роботи. У разі виникнення питань спілкування з викладачем відбувається через Форум на платформі дистанційного навчання. Для нашої групи робота через портал elearn є не новою, адже ми подібним чином працювали над вивченням дисциплін «Родентологія» і «Хімічний захист рослин». З інших предметів, що не винесені на портал elearn, для виконання завдань, необхідно шукати книжки, інформацію в інтернеті, все уточнювати у викладачів і відправляти їм роботи на електронну пошту.
Є лише одна проблема, коли дуже велике навантаження на сервер, він не витримує і доводиться не один раз завантажувати роботи. Також досить часто переривається його робота, і на перезавантаження сторінки витрачається багато часу. Особливо це не приємно коли ми проходимо тест чи модуль, часу на це дається не багато, а спроба тільки одна.
- Які маєте побажання для викладачів?
Лише одне побажання, але дуже хочеться, щоб викладачі до нього прислухались. Це з порозумінням відноситись до тих студентів, які потрапили в становище, коли не мають змоги виконувати поставлені завдання через відсутність Інтернету. Всі вони дуже переживають та нервують, що не можуть нічого зробити.
Також є побажання до тих хто відповідальний за апаратне забезпечення навчального порталу НУБіП, розширити або покращити сервера даного порталу, адже, як показує практика, він не розрахований на велике навантаження!
- Скільки часу в день йде на самостійне навчання, тільки чесно?
Я намагаюсь виконувати завдання одразу як його отримала, тому час виконання залежить від типу даного завдання. Як правило від 1 до 4 годин на день.
- Чи вдається під час карантину займатися спортом, готуватися до олімпіади, читати книжки?
Саме в цей період я почала багато читати книжок. Вільного часу вдосталь і робота є лише по дому. Хочеться швидше повернутися до звичного режиму навчання та активного студентського життя.
Леся Бондарева
доцент кафедри інтегрованого захисту
та карантину рослин