075 "Маркетинг" Магістр - 2024-2025


Вибіркові компоненти для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» 2024 року вступу

Вибіркові компоненти освітньої програми 075 «Маркетинг» Магістр

Примітка: вибрати один із запропонованих блоків дисциплін за спеціальністю.

Анотація вибіркових навчальних дисциплін за лінком

Силабуси навчальних дисциплін за лінком

Цикл загальної підготовки

Код згідно ОП

Назва навчальної дисципліни

Всього годин

Аудиторні

заняття, год

Самос-тійна робота, год

Форма підсумкового
контролю

лекціїі

прак-тичні

Вільного вибору за уподобаннями студентів із переліку дисциплін

ВКУ 1

Вибір з каталогу

120

15

15

90

залік

ВКУ 2

Вибір з каталогу

120

15

15

90

залік

Всього

240

30

30

180

Вибіркові дисципліни вільного вибору за спеціальністю

Вибірковий блок 1 «Рекламний менеджмент»

ВК 1.1

Креатив у рекламі

120

30

30

60

екзамен

ВК 1.2

Психологія реклами

120

15

30

75

екзамен

ВК 1.3

Бренд-менеджмент

120

15

30

75

екзамен

ВК 1.4

Цифровий маркетинг

120

15

30

75

екзамен

Всього

480

75

120

285

Вибірковий блок 2 «Трейд маркетинг»

ВК 2.1

Організація і технології оптової та роздрібної торгівлі

120

15

30

75

екзамен

ВК 2.2

Електронна комерція

120

30

30

60

екзамен

ВК 2.3

Мерчендайзинг

120

15

30

75

екзамен

ВК 2.4

Комерційна діяльність посередницьких підприємств

120

15

30

75

екзамен

Всього

480

75

120

285

Загальний обсяг вибіркових компонентів

720

105

150

465



Відповідно до статті 62 пункт 15 Закону України «Про вищу освіту» здобувачі вищої освіти вищих навчальних закладів мають право на вибір навчальних дисциплін у межах, передбачених відповідною освітньою програмою та навчальним планом, в обсязі, що становить не менше як 25 % загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених для даного рівня вищої освіти.
З метою надання здобувачам вищої освіти для формування індивідуальної освітньої траєкторії, зокрема через індивідуальний вибір навчальних дисциплін в обсязі, передбаченому законодавством, кожний студент має можливість здійснити вибір певної кількості дисциплін із запропонованого переліку шляхом проходження відповідного анкетування.
В підпунктах даного розділу наведено перелік та анотації вибіркових дисциплін для здобувачів першого (бакалаврського) рівня та другого (магістерського рівня освіти) вищої освіти за спеціальністю D5 «Маркетинг» у Національному університеті біоресурсів і природокористування України.