075 "Маркетинг" Бакалавр - 2024-2025


Вибіркові компоненти для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» 2024 року вступу

Вибіркові компоненти освітньої програми 075 «Маркетинг» Бакалавр
Примітка: вибрати один із запропонованих блоків дисциплін за спеціальністю.
Анотація вибіркових навчальних дисциплін за лінком
Силабуси навчальних дисциплін за лінком

Блок 1. «Маркетинг товарів і послуг»
Код згідно ОП Назва навчальної дисципліни Всього годин
Аудиторні
заняття, год
Самос-тійна робота, год Форма підсумкового
контролю
лекціїі прак-тичні
ВК 1.1. Маркетинг у digital середовищі 210 30 45 135
екзамен
ВК 1.2 Основи рекламної діяльності 210 30 45 135
екзамен
ВК 1.3 Омніканальний маркетинг 210 30 45 135
екзамен
ВК 1.4 Управління продажами 210 30 45 135
екзамен
ВК 1.5 Хмарні інструменти в маркетингу 210 30 45 135
екзамен
ВК 1.6 Комерційно-посередницька діяльність 180 24 36 120
екзамен
ВК 1.7 Маркетинговий аналіз 210 30 45 135
екзамен
ВК 1.8 Технологія прямих продаж 180 24 36 120
екзамен
Блок 2. «Інтернет маркетинг»
ВК 2.1 Інтернет-комунікації
210
30
45
135
екзамен
ВК 2.2 Контент маркетинг
210
30
45
135
екзамен
ВК 2.3 Маркетинг соціальних мереж
210
30
45
135
екзамен
ВК 2.4 Інтернет-аналітика
210
30
45
135
екзамен
ВК 2.5 Електронна комерція
210
30
45
135
екзамен
ВК 2.6 Проектний аналіз
180
24
36
120
екзамен
ВК 2.7 Маркетинговий аудит
210
30
45
135
екзамен
ВК 2.8 Маркетинг некомерційних організацій
180
24
36
120
екзамен
Вільного вибору за уподобаннями студентів із переліку дисциплін
Примітка: вибрати дві дисципліни із каталогу за лінком
ВКУ 1 Вибір з каталогу
90
15
15
60
Залік
ВКУ 2 Вибір з каталогу
90
15
15
60
Залік

Відповідно до статті 62 пункт 15 Закону України «Про вищу освіту» здобувачі вищої освіти вищих навчальних закладів мають право на вибір навчальних дисциплін у межах, передбачених відповідною освітньою програмою та навчальним планом, в обсязі, що становить не менше як 25 % загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених для даного рівня вищої освіти.
З метою надання здобувачам вищої освіти для формування індивідуальної освітньої траєкторії, зокрема через індивідуальний вибір навчальних дисциплін в обсязі, передбаченому законодавством, кожний студент має можливість здійснити вибір певної кількості дисциплін із запропонованого переліку шляхом проходження відповідного анкетування.
В підпунктах даного розділу наведено перелік та анотації вибіркових дисциплін для здобувачів першого (бакалаврського) рівня та другого (магістерського рівня освіти) вищої освіти за спеціальністю D5 «Маркетинг» у Національному університеті біоресурсів і природокористування України.