D5 "Маркетинг" Бакалавр - 2025-2026


Вибіркові компоненти для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю D5 «Маркетинг» 2025 року вступу

Вибіркові компоненти освітньої програми D5 «Маркетинг» Бакалавр

Примітка: вибрати один із запропонованих блоків дисциплін за спеціальністю.

Анотація вибіркових навчальних дисциплін за лінком

Силабуси навчальних дисциплін за лінком

Вибіркові компоненти ОПП

Код згідно ОП

Назва навчальної дисципліни

Всього годин

Аудиторні

заняття, год

Самос-тійна робота, год

Форма підсумкового
контролю

лекціїі

прак-тичні

Цикл загальної підготовки

ВКУ 1

Вибір з каталогу

90

15

15

60

залік

ВКУ 2

Вибір з каталогу

90

15

15

60

залік

Всього

180

30

30

120

Цикл спеціальної (фахової) підготовки

Вибіркові компоненти за спеціальністю

ВК 1.1

Маркетинг у digital середовищі

210

30

45

135

екзамен

ВК 1.2

Основи рекламної діяльності

210

30

45

135

екзамен

ВК 1.3

Інтернет-комунікації

210

30

45

135

екзамен

ВК 1.4

Контент маркетинг

210

30

45

135

екзамен

ВК 2.1

Омніканальний маркетинг

210

30

45

135

екзамен

ВК 2.2

Управління продажами

210

30

45

135

екзамен

ВК 2.3

Маркетинг соціальних мереж

210

30

45

135

екзамен

ВК 2.4

Інтернет-аналітика

210

30

45

135

екзамен

ВК 3.1

Хмарні інструменти в маркетингу

210

30

45

135

екзамен

ВК 3.2

Електронна комерція

210

30

45

135

екзамен

ВК 3.3

Маркетинговий аудит

210

30

45

135

екзамен

ВК 3.4

Маркетинговий аналіз

210

30

45

135

екзамен

ВК 4.1

Комерційно-посередницька діяльність

180

24

36

120

екзамен

ВК 4.2

Проектний аналіз

180

24

36

120

екзамен

ВК 4.3

Технологія прямих продаж

180

24

36

120

екзамен

ВК 4.4

Маркетинг некомерційних організацій

180

24

36

120

екзамен

Всього

1620

228

342

1050

Загальний обсяг наукових компонентів

1800

258

372

1170

Відповідно до статті 62 пункт 15 Закону України «Про вищу освіту» здобувачі вищої освіти вищих навчальних закладів мають право на вибір навчальних дисциплін у межах, передбачених відповідною освітньою програмою та навчальним планом, в обсязі, що становить не менше як 25 % загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених для даного рівня вищої освіти.
З метою надання здобувачам вищої освіти для формування індивідуальної освітньої траєкторії, зокрема через індивідуальний вибір навчальних дисциплін в обсязі, передбаченому законодавством, кожний студент має можливість здійснити вибір певної кількості дисциплін із запропонованого переліку шляхом проходження відповідного анкетування.
В підпунктах даного розділу наведено перелік та анотації вибіркових дисциплін для здобувачів першого (бакалаврського) рівня та другого (магістерського рівня освіти) вищої освіти за спеціальністю D5 «Маркетинг» у Національному університеті біоресурсів і природокористування України.