Атестаційний екзамен студентами спеціальності 075 «Маркетинг» заочної форми навчання складено успішно

     Атестаційний екзамен, який відбувся 2 квітня 2025 року, став логічним завершенням навчання здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня заочної форми навчання за спеціальністю 075 «Маркетинг».
        Згідно наказу ректора №231 від 11.03.2025 і на підставі «Положення про екзаменаційні комісії в Національному університеті біоресурсів і природокористування України» і рішення вченої ради НУБіП України для проведення атестаційного екзамену студентам першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» заочної форми навчання була створена екзаменаційна комісія у складі: голова комісії – Талавиря Микола Петрович, завідувач кафедри економічної теорії, д.е.н., професор; члени комісії - Барилович Олена Михайлівна - доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Гераймович Віолетта Леонтіївна - доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Рябчик Алла Володимирівна - доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Кальковська Ірина Олегівна – секретар комісії, асистент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.       Відкрив роботу комісії декан факультету аграрного менеджменту Анатолій Дмитрович Остапчук, який ознайомив присутніх з наказом ректора щодо створення екзаменаційної комісії та побажав успішного складання підсумкової атестації.

     Атестаційний екзамен відбувався у змішаному форматі на базі навчальної платформи E-Learn, який включав присутність студентів очно та у онлайн конференції за допомогою додатка Zoom, екзаменаційна комісія працювала у очному форматі. Екзаменаційна робота складалася із тестових питань та двох задач. За підсумками атестаційного екзамену зі спеціальності 075 «Маркетинг» студенти отримали позитивні результати, при цьому 27,3 % студентів отримали оцінку «відмінно», 72,7 % написали екзамен на оцінку «добре».



     Щиро вітаємо студентів з успішним написанням атестаційного екзамену та чекаємо всіх на врученні дипломів бакалавра, яке відбудеться 30.04.2025 року.

Доцент кафедри
маркетингу та міжнародної торгівлі,
кандидат економічних наук, доцент
Барилович Олена Михайлівна