ННІ післядипломної освіти: підсумки діяльності у 2017 році та завдання колективу

 

 Рік, що минув, завершився для  ННІ післядипломної освіти, як і Університету в цілому з хорошими показниками.Вдалося наростити контингент студентів до 550 осіб, причому 92% з них навчаютьсчя на контрактній основі.  Підвищення кваліфікації в інституті пройшли 5131 особа проти 4571 у 2016 році.Завдячуючи ректорату, проведено ремонт у всіх службових кабінетах та навчальних аудиторіях. Закуплено 18 комп'ютерів для потреб інституту та 15 для навчальної лабораторії економічного факультету. Встановлено теплопункт у десятому навчальному корпусі. Придбано для ветиринарного факультету апарат УЗД, фармацевтичний холодильник, навчальне обладнання для  факультету харчових технологій та управління якістю продукції АПК, ремонтні матеріали для гуртожитку №9 тощо. Всього витрачено 1,7 млн. грн. для зміцнення матеріально-технічної бази Університету.  На університетський рахунок від діяльності інституту надійшло понад сім мільйонів гривень, що складає 1,2  грн. на кожну бюджетну.Дирекція постійно працює над зміцненням кадрового потенціалу, як наслідок – захищено дві  докторські дисертації: Грищенко Ірина Миколаївна із державного управління, Безкровний Микола Федорович – економічний напрям.Маємо три призових місця на Всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт.Перше місце здобув Логвинюк Сергій за найкраще виконану випускну роботу із спеціальності «Менеджмент» за програмою «Управління інноваційною діяльністю».Два других місця – за підсумком конкурсу наукових робіт.Відкрито Стартап школу, що дасть змогу талановитим студентам реалізувати свої винаходи тощо.Створено міжкафедральну лабораторію з підвищення кваліфікації, до якої закуплено обладнання за рахунок благодійних коштів.Відкрито аспірантуру з публічного управління та адміністрування, до якої вступили п′ять аспірантів.Добросовісно і об′єктивно відносимося до доручення Національного агенства державної служби України щодо  прийняття іспитів у держслужбовців з української мови.   Разом з тим  не менш важливі завдання слід вирішувати дирекції, НПП інституту у 2018 році.А саме:–       домогтися виконання ліцензійного обсягу з підвищення кваліфікації керівників, спеціалістів, фахівців АПК,  педагогічних і науково-педагогічних працівників аграрних ВНЗ І-ІV рівнів акредитації, зосередившись в основному на комерційних проектах;–       наростити  контингент студентів на програмах здобуття другої вищої  освіти, магістерських та бакалаврських ступенях підготовки до 600 осіб;–       акредитувати магістерську програму  «Управління інноваційною діяльністю» зі спеціальності 073 «Менеджмент»;–       за рахунок систематичної роботи всіх членів колективу наростити  поступлення коштів до спецфонду Університету до 7,7 млн.грн., що складатиме 1,3 на кожну бюджетну;–       оновити форми і методи профорієнтаційної роботи;–       активізувати публікації наукових статей НПП кафедр у провідних журналах, що входять до міжнародних науково-метричних баз данних Scopus  та WebofScience;–       розвивати засновану у 2017 році аспірантську школу з публічного управління  та адмінісртування;–       пожвавити міжнародну діяльність  шляхом налагодження зв′язків із закордонними вузами;–       реструктуризувати кафедру аграрного консалтингу і туризму у зв′язку  з провадженням в інституті освітньої діяльності зі спеціальності «Туризм».    Про все це йшлося на зборах трудового колективу ННІ післядипломної освіти.У своїх виступах заступники директора Микицей Т.Д. і Пабат В.О., завідувачі кафедр Витвицька О.Д. та Кальна-Дубінюк Т.П., інші виступаючі об′єктивно зосередились на наболілих проблемах, акцентуючи увагу на шляхах їх вирішення.     Виконання запланованних заходів дасть змогу нашому інституту разом  з іншими ННІ та факультетами Університету здійснювати намічені «Голосіївською ініціативою 2020» заходи на подальше утвердження нашого університету серед когорти провідних вузів України. 

 

Директор ННІ ПО Марія Кулаєць