Розширене засідання вченої ради ННІ післядипломної освіти

 

 

Розширене засідання вченої ради ННІ післядипломної освіти розпочалося із огляду матеріально-технічної бази.  Впродовж чотирьох місяців дирекція інституту створила належні умови праці для науково-педагогічних працівників кафедр, завершено ремонт навчальних аудиторій. Все зроблено за рахунок  благодійників.Випускниця минулого року – директор сільськогосподарського підприємства "Плешкані" Черкаської області Лисун Людмила допомогла в обладнанні навчальної лабораторії, в якій навчатимуться магістри денної і заочної форм навчання спеціалізації "Управління інноваційної діяльності".Щира вдячність ректору університету Ніколаєнку Станіславу Миколайовичу  за надану можливість відремонтувати 229, 230 аудиторії. Сьогодні вишукуються кошти для закупівлі в ці аудиторії інтерактивних дощок.На розгляд вченої ради було винесено питання про підсумки роботи ННІ у  2016 – 2017 н.р. і завдання на наступний навчальний рік, затвердження плану роботи вченої ради, про об"єднання кафедр менеджменту інноваційної діяльності і публічного управління та адміністрування, зміну назви кафедри аграрного консалтингу та сервісу.Із  доповіддю  "Про підсумки роботи ННІ ПО за 2016 – 2017 н.р. та завдання на наступний навчальний рік" виступила директор ННІ післядипломної освіти Кулаєць Марія Михайлівна. Основну увагу у доповіді  було зосереджено на напрямках нового освітнього курсу розвитку університету та завданнях інституту у реалізації стратегічного плану розвитку.У своїх виступах заст. директора Микицей Тереза Дмитрівна, зав. кафедри Витвицька Ольга Данилівна, Жовнірчик Ярослав Федорович, Кальна-Дубінюк Тетяна Прокопівна, зав.оргвідділом Гераймович Оксана Іванівна самокритично зупинились на недоліках в роботі дирекції інституту, НПП кафедр щодо набору студентів на магістерські програми, потребі переформатування кафедр у зв’язку з вимогами щодо залучення до роботи молодих, перспективних докторів наук, покращення якості навчального процесу, підвищення мотивації студентів до оволодіння знаннями тощо.В інституті на сьогоднішній день назріла проблема об"єднання двох кафедр - менеджменту інноваційної діяльності і публічного управління та адміністрування. Члени вченої ради одноголосно висловились з цього приводу і запропонували ( при умові затвердження цього рішення вченою радою НУБіП України) нову назву кафедри - публічного управління та менеджменту інноваційної діяльності. Також у зв’язку з набором студентів на спеціальність "Туризм", члени вченої ради проголосували за зміну назви кафедри аграрного консалтингу та сервісу на "кафедра аграрного консалтингу і туризму".Завдання перед інститутом на новий навчальний рік дужу напружені. А саме: забезпечення виконання державного замовлення з підвищення кваліфікації, збільшення надходжень до  спеціального фонду університету (станом на 30.08.2017 р. виконано річне завдання з надходжень спец коштів  в сумі 4800 тис.грн.), розширення ліцензійного обсягу набору слухачів на магістерську програму "Публічне управління та адміністрування" на заочну форму навчання до 100 осіб, раціоналізація форм і методів стажування фахівців АПК, педагогічних і науково-педагогічних працівників на кафедрах університету, підготовка аспірантів, пожвавлення профорієнтації тощо.В роботі вченої ради прийняли участь і виступили  Голова благодійного фонду університету Томин Євген Фролович та начальник навчальної частини Зазимко Оксана Володимирівна.

 

 Директор ННІ ПО                                      Кулаєць М.М. 

Рішення вченої ради ННІ післядипломної освіти від 30.08.2017