Кафедра фізики

План діяльності кафедри

ПЛАН ДІЯЛЬНОСТІ

кафедри фізики

Навчально-наукового інституту ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження на 2021-2025 роки у рамках реалізації Програми розвитку НУБіП України «ГОЛОСІЇВСЬКА ІНІЦІАТИВА – 2025»

 

Загальні положення ефективності кафедри фізики  на 2020 – 2025 р.р.

 

Кафедра фізики як структурний підрозділ ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження у своїй діяльності керується основними положеннями Плану діяльності ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження на 2021-2025 роки у рамках реалізації Програми розвитку НУБіП України «Голосіївська ініціатива – 2025», що затвер

Мета діяльності кафедри - розвиток наукових досліджень та покращення матеріальної бази кафедри фізики, яка разом з кафедрою вищої та прикладної математики. є одними із важливих структурних підрозділів ННІ щодо фундаментальних та прикладних досліджень.

 

 

ПОКАЗНИКИ

реалізації Плану діяльності ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження  на 2021-2025 рр.

у в рамках Програми розвитку НУБіП  України «ГОЛОСІЇВСЬКА ІНІЦІАТИВА – 2025»

  

Пріоритетні завдання

Показники та індикатори виконання

2021р.

2022р.

2023р.

2024р.

2025р.

Кафедра ФІЗИКИ

1

 

Конкретна мета (по роках) щодо підвищення якості освітнього процесу за спеціальністю

 

1. Узгодження робочих планів викладання дисциплін відповідно до вимог часу та змін, обумовлених зростанням ролі дистанційного та змішаного навчання. 

Участь для узгодження в засіданнях Вчених рад всіх ННІ та ф-тів

2. Підготовка нового підручника з біофізики за оновленими робочими навчальними програмами

 

1. Узгодження робочих планів викладання дисциплін відповідно до вимог часу та змін, обумовлених зростанням ролі дистанційного та змішаного навчання. 

Участь для узгодження в засіданнях Вчених рад всіх ННІ та ф-тів

2.Оновлення силабусів навчальних дисциплін кафедри

 

1. Відкриття навчальної лабораторії з моделювання фізичних процесів

2. Оновлення силабусів навчальних дисциплін кафедри

 

1. Узгодження робочих планів викладання дисциплін відповідно до вимог часу та змін, обумовлених зростанням ролі дистанційного та змішаного навчання. 

Участь для узгодження в засіданнях Вчених рад всіх ННІ та ф-тів

2. Підготовка нового підручника з фізики інженерних спеціальностей для за оновленими робочими навчальними програмами

1. Узгодження робочих планів викладання дисциплін відповідно до вимог часу та змін, обумовлених зростанням ролі дистанційного та змішаного навчання. 

Участь для узгодження в засіданнях Вчених рад всіх ННІ та ф-тів

 

2

 

 

Формулювання основного завдання надання ліцензованих освітніх послуг на п’ятирічний термін

 

Кафедра не є випусковою

Кафедра не є випусковою

Кафедра не є випусковою

Кафедра не є випусковою

Кафедра не є випусковою

3

Показники, яких  має намір досягти кафедра на одного НПП  у науково-інноваційній діяльності: конкретні результати фінансування проектів, публікаційна активність, наукометричні показники (по роках)

 

1).Продовження фінансування по держтематиці - 200 тис. гр. (28.6 тис.гр. на  НПП)

2). не менш, ніж 7 публікацій в Scopus (1,0 публ. на  НПП)

3).сумарний h в Scopus по кафедрі 26 (3,7  на  НПП)

1).Запит на фінансування на 3 роки 2022-24 рр. по МОН – 1 млн. грн. (43 тис. гр. на  НПП)

2).не менш, ніж 9 публікацій в Scopus (1,29 публ. на  НПП)

3).сумарний h в Scopus по кафедрі 28 (4,0  на  НПП)

 

1).Запит на фінансування на 3 роки 2022-24 рр. по МОН – 1 млн. грн. (43 тис .гр. на  НПП)

2).не менш, ніж 10 публікацій в Scopus (1,43 публ. на  НПП)

3).сумарний h в Scopus по кафедрі 29 (4,14  на  НПП)

 

1).Запит на фінансування на 3 роки 2022-24 рр. по МОН – 1 млн. грн. (43 тис .гр. на  НПП)

2).не менш, ніж 11 публікацій в Scopus (1,57 публ. на  НПП)

3).сумарний h в Scopus по кафедрі 30 (4,29  на  НПП)

 

1).Запит на фінансування на 3 роки 2025-27 рр. по МОН – 2 млн. грн. (43 тис .гр. на  НПП)

2).не менш, ніж 13 публікацій в Scopus (1,86 публ. на  НПП)

3).сумарний h в Scopus по кафедрі 32 (4,57  на  НПП)

 

4

Формулювання теми основного наукового чи науково-інноваційного пріоритету на п’ятирічний термін

 

       Пріоритет в наукових дослідженнях кафедри є комплексні оптичні дослідження об’єктів (кристалів, плівок. керамік).  Конкретно в 2021 р. – продовження досліджень по темі державного замовлення

      В даному  пріоритеті наукових досліджень (комплексні оптичні: люмінесценція, коливальна спектроскопія- ІЧ поглинання та КР) буде сформовано запит по МОН на фінансування на 2022-25 рр.

 5

Створення унікального інноваційного об’єкту, центру, лабораторії (конкретні результати по роках)

 

Підготовка до створення фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики) для учнів

Створення фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики) для учнів

1.Створення лабораторії «фізичні методи вимірювання параметрів навколишнього середовища»

2023 р. – 1) план створення лабораторії; 2)підготовка приміщення; 3)

забезпечення 30% комплектації приладами.

1.Створення лабораторії «фізичні методи вимірювання параметрів навколишнього середовища»

2024 р. – 1)

забезпечення 60% комплектації приладами.

2)забезпечити проведення 3 лабораторних робіт для магістрів-ветеринарів

1.Створення лабораторії «фізичні методи вимірювання параметрів навколишнього середовища»

2025 р. – 1)

забезпечення 90% комплектації приладами.

забезпечити проведення 5 лабораторних робіт для магістрів-ветеринарів

6

Кроки у міжнародній діяльності (конкретні результати по роках)

 

 

І. Участь в проекті, що виконується в    Міжнародному науковому центрі «Електронний синхротрон DESY» (м.Гамбург, Німеччина)

2021 р.

а) узгодження плану роботи в лабораторії після її реконструкції в 2021р.

.б ) провести перші дослідження після реконструкції лабораторії.

 

ІІ. Участь в міжнародних наукових конференціях – не менш, ніж 4 публікацій в Скопусі по результатах участі.

І. Участь в проекті, що виконується в    Міжнародному науковому центрі «Електронний синхротрон DESY» (м.Гамбург, Німеччина)

2022 р.- відрядження для проведення досліджень

 

ІІ. Участь в міжнародних наукових конференціях – не менш, ніж 5 публікацій в Скопусі по результатах участі. .

І. Участь в проекті, що виконується в    Міжнародному науковому центрі «Електронний синхротрон DESY» (м.Гамбург, Німеччина)

2022 р.- відрядження для проведення досліджень

 

ІІ. Участь в міжнародних наукових конференціях – не менш, ніж 6 публікацій в Скопусі по результатах участі. .

І. Участь в проекті, що виконується в    Міжнародному науковому центрі «Електронний синхротрон DESY» (м.Гамбург, Німеччина)

2022 р.- відрядження для проведення досліджень

 

ІІ. Участь в міжнародних наукових конференціях – не менш, ніж 6 публікацій в Скопусі по результатах участі.

І. Участь в проекті, що виконується в    Міжнародному науковому центрі «Електронний синхротрон DESY» (м.Гамбург, Німеччина)

2022 р.- відрядження для проведення досліджень

 

ІІ. Участь в міжнародних наукових конференціях – не менш, ніж 6 публікацій в Скопусі по результатах участі. .

7

Госпрозрахункова діяльність, консалтинг (конкретні результати по роках)

 

 

Курси з підвищення кваліфікації НПП фізико-математичних дисциплін (сумісно з кафедрою вищої та прикладної матеиатики)

Курси з підвищення кваліфікації НПП фізико-математичних дисциплін (сумісно з кафедрою вищої та прикладної матеиатики)

Курси з підвищення кваліфікації НПП фізико-математичних дисциплін (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики)

Курси з підвищення кваліфікації НПП фізико-математичних дисциплін (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики)

Курси з підвищення кваліфікації НПП фізико-математичних дисциплін (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики)

8

Започаткування освітнього, наукового, іміджевого заходу (назва, статус, джерела фінансування)

 

 

 

 

 

 

 

9

Кроки профорієнтаційної роботи (конкретні результати по роках)

 

 

1.              Залучити на підготовчі курси НУБіП України (4 особи)

2.              Залучити до участі в олімпіадах з фізики (5 осіб)

3.              Підготовка до створення (сумісно з кафедрою математики) фізико-математичної школи для учнів загальноосвітніх навчальних закладів

4.              Проведення занять в підшефному ліцеї в м. Фастів

1.              Залучити на підготовчі курси НУБіП України (4 особи)

2. Залучити до участі в олімпіадах з фізики (5 осіб)

 

3.  Початок роботи фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою математики) для учнів загальноосвітніх навчальних закладів

4. Проведення занять в підшефному ліцеї в м. Фастів

1.              Залучити на підготовчі курси НУБіП України (5 осіб)

2.Залучити до участі в олімпіадах з фізики (6 осіб) .  3. Початок роботи фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою математики) для учнів загальноосвітніх навчальних закладів

4. Проведення занять в підшефному ліцеї в м. Фастів

1.              Залучити на підготовчі курси НУБіП України (5 осіб)

2.              Залучити до участі в олімпіадах з фізики (6 осіб)

. 3. Початок роботи фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою математики) для учнів загальноосвітніх навчальних закладів

4. Проведення занять в підшефному ліцеї в м. Фастів

1.              Залучити на підготовчі курси НУБіП України (5 осіб)

2.              Залучити до участі в олімпіадах з фізики (7 осіб)

3.               Початок роботи фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою математики) для учнів загальноосвітніх навчальних закладів

4.              Проведення занять в підшефному ліцеї в м. Фастів

10

Співпраця з роботодавцями та іншими стейкхолдерами (конкретні результати по роках)

 

 

1.Співпраця з профільними кафедрами НУБіП України з метою оптимізації навчальних програм з фізики

2.Проведення адаптаційних курсів з фізики для студентів І курсів

3.Проведення гуртків фізики для студентів І,ІІ курсів НУБіП України

1.Співпраця з профільними кафедрами НУБіП України з метою оптимізації навчальних програм з фізики

2.Проведення адаптаційних курсів з фізики для студентів І курсів

3.Проведення гуртків фізики для студентів І,ІІ курсів НУБіП України

1.      Співпраця з профільними кафедрами НУБіП України з метою оптимізації навчальних програм з фізики

2. Проведення адаптаційних курсів з фізики для студентів І курсів

3.Проведення гуртків фізики для студентів І,ІІ курсів НУБіП України

1.      Співпраця з профільними кафедрами НУБіП України з метою оптимізації навчальних програм з фізики

2.      Проведення адаптаційних курсів з фізики для студентів І курсів

3.      Проведення гуртків фізики для студентів І,ІІ курсів НУБіП України

1.      Співпраця з профільними кафедрами НУБіП України з метою оптимізації навчальних програм з фізики

2.      Проведення адаптаційних курсів з фізики для студентів І курсів

3.      Проведення гуртків фізики для студентів І,ІІ курсів НУБіП України

11

Основні пропозиції щодо реалізації

заходів з управління енергоефективністю НУБіП України  (по роках)

 

 

12

Заходи до плану підготовки святкування

90-річного ювілею ННІ (2021-2022рр.)

 

 

1.      Проведення круглого столу (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики): «Проблеми та перспективи викладання фундаментальних дисциплін» (2021 н.р., листопад)

2.      Відкриття на базі ННІ енергетики, автоматики та енергозбереження фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики, 2022 н.р., листопад)

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook