Майбутні лідери гостинності: щодня до нових вершин!

Здобувачі освітніх програм «Готельно-ресторанна справа» та «Туризм», а також викладачі кафедри готельно-ресторанної справи та туризму Олександр СТРЕТОВИЧ та Наталія БУНТОВА, у рамках викладання дисциплін «Вступ до фаху», «Економіка готелів та ресторанів» та «Стартап-менеджмент у туризмі» брали участь у виїзному практичному занятті. Це був не просто візит до двох столичних закладів індустрії гостинності, а справжнє занурення у реальний світ готельного бізнесу.

Студенти мали унікальну можливість, відвідавши два готельні заклади, що знаходяться поруч, проаналізувати різноманіття концептуальних підходів щодо організації ведення готельного бізнесу відповідно до сучасних запитів споживачів та визначити конкурентні переваги кожного з них.

Першим здобувачів гостинно зустрів один із найвідоміших дизайн-готелів Києва «11 Mirrors Design Hotel». Цей заклад втілення сучасної концепції персоналізованої гостинності, де кожна деталь працює на комфорт та враження гостя.

Альона КОНОНЕНКО, резидент-менеджерка готелю «11 Mirrors Design Hotel», розповіла студентам про організацію роботи сучасного готелю світового рівня, стандарти сервісу забезпечують комфорт і враження гостей та як формується бездоганна репутація на міжнародному рівні.

Особливою родзинкою закладу є ресторан на 11 поверсі готелю з відмінним обслуговуванням, із вікон якого відкривається чудовий краєвид на центр столиці з висоти пташиного польоту.

Здобувачі вищої освіти мали можливість на практиці проаналізувати особливості управління п’ятизірковим закладом та основні критерії економічного розвитку. Відзначили гостинність персоналу та ефективність організації простору, що відповідає очікуванням як ділових туристів, так і гостей, які подорожують з метою відпочинку. ї

Готель «11 Mirrors Design Hotel» створює атмосферу, що змушує гостей відчувати себе особливими, та простір для натхнення і домашнього затишку.

Цінний практичний досвід у сфері гостинності отримали здобувачі вищої освіти, завітавши далі до одного з столичних бутік-готелів мережі Royal Hotels and SPA Resorts.

Керуюча готелем Royal Grand Hotel пані Тетяна познайомила студентів з особливостями формування концепції сучасного бутік-готелю та створення унікальної пропозиції для клієнтів, ключовими аспектами ефективного менеджменту та командної роботи. Також наголосила на ролі сервісу і відгуків у формуванні репутації закладу та ключових показниках економічного розвитку мережі Royal Hotels and SPA Resorts у м. Києві.

Особливу увагу здобувачі освіти звернули на комфортність та дизайнерське оформлення номерного фонду, рівень сервісу та атмосферність інтер’єру, економічно обґрунтовану цінову політику та особливу фірмову гостинність мережі Royal Hotels and SPA Resorts, що визначає конкурентні переваги бутік-готелю та дає можливість відчути цінність індивідуального підходу до кожного гостя.

Такі заходи професійного спрямування дозволяють майбутнім фахівцям зростати компетентністно та практично ознайомлюватись з конкурентним бізнес-середовищем у туристичній та готельно-ресторанній сфері, яке постійно вдосконалюється і оновлюється.

Щиро дякуємо керівництву дизайн-готелю «11 Mirrors Design Hotel» та бутік-готелю Royal Grand Hotel за можливість доторкнутися до практичних аспектів ведення готельного бізнесу в сучасних умовах. Сподіваємося на плідну співпрацю та чекаємо наступних зустрічей!

Наталія БУНТОВА,
доцентка кафедри готельно-ресторанної справи та туризму